Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا نامداری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های شرکت آبفا، اجرای طرح یکپارچه‌سازی خدمات آبرسانی به مناطق شهری و روستایی است که از زمان تحویل گیری روستاها بیش از ۷۰درصد حجم فعالیت‌ها و طرح‌های آب‌رسانی شرکت در حوزه روستایی انجام شد و همزمان در بخش شهری نیز برنامه‌ها و اقدامات توسعه تأمین آب، اصلاح و توسعه شبکه، جلوگیری از هدر رفت آب و مدیریت مصرف شبکه از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ماه اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: از ابتدای امسال و در راستای تأمین و توزیع پایدار آب شرب موردنیاز مردم شهرستان‌های ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک هفت حلقه چاه در حوزه شهری و پنج حلقه در بخش روستایی حفر، تجهیز و در مدار آب‌رسانی قرار گرفتند و ۱۵ کیلومتر خطوط انتقال و جمع‌آوری اجرا شد.

نامداری به اجرای طرح‌های بهینه سازی مصرف آب اشاره کرد و گفت: به منظور جلوگیری از تلفات آب و کاهش آمار حوادث، حدود ۲۰کیلومتر لوله‌گذاری به منظور اصلاح و بازسازی شبکه آب‌رسانی در مناطق روستایی و شهری انجام شد که با اجرای این مهم علاوه بر تحقق اهداف موردنظر، خطوط قدیمی و فرسوده از مدار بهره‌برداری خارج و لوله‌های جدید با جنس و قطر مطابق با استانداردهای لازم جایگزین شد.

وی همچنین از استانداردسازی ۴ هزار و ۱۳۰ فقره انشعابات فرسوده مشترکین در جنوب‌شرق تهران طی سال ۹۹ خبر داد.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران تصریح کرد: به منظور اجرای توسعه شبکه آب‌رسانی با توجه به رشد جمعیت و ساخت مجتمع‌های مسکونی جدید در مناطق تحت پوشش، با تخصیص اعتبارات مورد نیاز بیش از ۱۳ کیلومتر توسعه شبکه در این مناطق انجام و نزدیک به ۴ هزار فقره انشعاب جدید برای مشترکین نصب و راه‌اندازی شد.

وی از اجرای طرح فاضلاب به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های زیست محیطی شرکت آبفا یاد کرد و افزود:اجرای طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری به‌منظور ارتقای بهداشت عمومی منطقه و جلوگیری از آلودگی‌های آبخوان دشت ورامین از اهمیت به سزایی برخوردار است و طی سال جاری، ۴۳ کیلومتر لوله گذاری صورت گرفته است.

نامداری تصریح کرد: در بخش آب‌رسانی مناطق تحت پوشش با اجرای ۱۰کیلومتر خطوط انتقال آب تصفیه‌خانه هفتم تهران به شهرستان پیشوا، ۶۰ کیلومتر توسعه شبکه در بخش آب رسانی انجام شد که در کل با تجمیع بخش فاضلاب بیش از ۱۰۰ کیلومتر توسعه شبکه آب و فاضلاب در ۱۱ ماهه سال جاری انجام شده است.

شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران تأمین و توزیع آب شرب به بخش‌های شهری و روستایی ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت را بر عهده دارد.

برچسب‌ها معاونت آب و آبفا وزارت نیرو تصفیه خانه ورامین آب و فاضلاب پیشوا قرچک پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصفیه خانه ورامین تصفیه خانه ورامین آب و فاضلاب پیشوا قرچک پاکدشت اخبار کنکور توسعه شبکه اجرای طرح انجام شد آب رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت آبفای مرکزی از اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حشمت‌الله عباسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اصلاح و بازسازی شبکه توزیع اب شهر خمین اظهار داشت: کنتور‌های فرسوده مشترکین آب، یکی از عوامل مهم در افزایش میزان آب بدون درآمد است. در این راستا 150 عدد کنتور خراب مشترکین خمین در راستای مدیریت مصرف آب تعویض و به‌روزرسانی شد.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد حوادث پیش آمده بر اثر فرسودگی شبکه آب و همچنین تغییر قطر لوله به دلیل افزایش مصرف آب‌ و در راستای تاب‌آوری در شرایط بحرانی و افزایش قدرت مانور و بهبود فشار شبکه نیز 550 متر از شبکه توزیع آب شهر خمین اصلاح و توسعه یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از واگذاری بیش از 3 هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی خبرداد و گفت: شرکت آبفای استان مرکزی 197 هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش خدماتی خود دارد، به طوری که 3 هزار و 316 فقره  انشعاب جدید فاضلاب طی سال گذشته در  استان مرکزی به مشترکان واگذار شد. 

عباسی تصریح کرد: امسال نصب و واگذاری 4 هزار فقره انشعاب دیگر در استان در دست اقدام است. این در حالی است که نصب انشعابات فاضلاب به تناسب پیشرفت و توسعه خطوط انتقال فاضلاب در استان مرکزی ادامه دارد.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب