Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@02:04:51 GMT

مشکلات زمین جانبازان شهرکرد مرتفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۷۵۵۴

مشکلات زمین جانبازان شهرکرد مرتفع می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: حدود ۹۰ درصد مشکلات اراضی جانبازان رفع شده و تلاش برای نهایی‌شدن املاک ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد امروز در جلسه بررسی مشکلات زمین جانبازان با بیان اینکه در راستای حل مشکلات زمین‌های جانبازان، پیگیری و تلاش‌های زیادی توسط دستگاه‌ها انجام شده است و خوشبختانه امروز بخش عمده‌ی این مشکلات رفع شده است، اظهارداشت: شهرداری در چارچوب قانون و تا حد امکان تخفیفات لازم را برای جانبازان اعمال کرده است اما از طرفی باید حقوقات قانونی شهرداری نیز مدنظر باشد تا در آینده مشکلات برای شهرداری ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تغییر کاربری و عرصه تعیین شده در کمیسیون مورد تأیید شهرداری است و مالکیت حدود ۱۸ هزار مترمربع برای شهرداری مبنا قرار داده می‌شود و مکاتبات لازم با راه و شهرسازی انجام می‌شود.

فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه با بیان اینکه شهدا و جانبازان نیز برای ایجاد عدالت و جلوگیری از تبعیض در مقابل دشمن ایستادند، بیان کرد: امروز شهرداری مُر‍ّ قانون را سرلوحه کار خود قرار داده است و در چارچوب قوانین و مقررات عمل می‌کند تا عدالت به درستی اجرا شود.

وی با بیان اینکه باید حق و حقوق جانبازات سریعاً تعیین تکلیف شود، گفت: اگر موضوع مالکیت جانبازان با شهرداری است که باید سریعا اقدامات لازم درخصوص رفع این مشکل در چارچوب قانون انجام پذیرد در غیر این صورت جانبازان باید از طریق راه و شهرسازی پیگیری کنند.

مصطفی حیدری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: در جلسات گذشته تمامی جوانب و مشکلات بررسی شده و امروز جانبازان انتظار دارند که بعد از ۱۸ سال مشکلاتشان رفع شود.

فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در ادامه جلسه گفت: شهرداری تا حدامکان تخفیفات را اعمال نموده که جای تشکر دارد و سهم شهرداری نیز باید مشخص شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار هواشناسی برای ارتفاعات مازندران

هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد: با شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج از بعدازظهر جمعه ۱۴ اردیبهشت تا صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت در ارتفاعات به ویژه در غرب استان رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید و کاهش تدریجی دما خواهیم داشت.

لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در تردد محور‌های کوهستانی، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، صاعقه و ریزش سنگ در مناطق کوهستانی از پیامد‌های این سامانه است.

توصیه می‌شود شهروندان عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع و سایر اقدامات پیشگیرانه را مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • هشدار هواشناسی در مازندران
  • رصد آسمان بر بلندای کوه | بزرگ‌ترین تلسکوپ ایران کجاست؟
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • صدور هشدار هواشناسی برای ارتفاعات مازندران
  • تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد