Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مورد ساعت فعالیت باید از دستورات ستاد استانی مقابله با کرونا پیروی کنند و مدیران این فروشگاه‌ها در تهران حق تعیین ساعت مجزا برای آنها را ندارند. - اخبار استانها -

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره دستورالعمل فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای تا ساعت 10.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 شب از سوی واحد مدیریت کشوری این فروشگاه‌ها اظهار داشت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مورد ساعت فعالیت باید از دستورات ستاد استانی مقابله با کرونا پیروی کنند و مدیران این فروشگاه‌ها در تهران حق تعیین ساعت مجزا برای آنها را ندارند.

وی اضافه کرد: طبق مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا ساعت نهایی فعالیت همه فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی در استان قزوین ساعت 9 شب است و هیچ فروشگاهی نمی‌تواند با استناد به دستورات مرجع مدیریتی خود اقدام به بازگذاشتن فروشگاه کند؛ چرا که مصوبه ستاد کرونا بر هر دستور داخلی و خارجی ارجحیت دارد.

حبیبی با اشاره به بازرسی صورت‌گرفته توسط کمیته نظارت و بازرسی ستاد استانی مقابله با کرونا در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته ادامه داد: در این بازرسی‌ها بیشتر کسبه‌ای که مغازه‌های خود را بعد از ساعت 9 شب باز گذاشته بودند، نسبت به ساعت مجاز فعالیت ابراز بی‌اطلاعی کردند که در این صورت مدیران اتحادیه‌های صنفی متناظر مقصر هستند و باید تنبیه شوند.

وی با اشاره به فک پلمب شدن برخی فروشگاه‌ها و فک پلمب آنها توسط صاحب واحد صنفی بدون اجازه دادستانی تاکید کرد: چنین فروشگاه‌هایی به خاطر اقدام خودسرانه در حوزه قانونی به دادسرای استان قزوین معرفی می‌شوند تا در خصوص قانون‌شکنی با آنها برخورد جدی شود.

روند صعودی ابتلا به کرونا در قزوین ‌/نگرانی از بازگشایی مشاغل در 4 شهر آبی402 تیم حمایتی برای کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در قزوین سازماندهی شدند2 هزار بسته کمک مومنانه روانه منزل خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در قزوین می‌شود

فقدان اهرم بازدارنده و اطلاع‌رسانی عمومی

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای استان با انتقاد از نبود هیچ‌گونه اهرم بازدارنده و یا اطلاع‌رسانی عمومی به صورت برندهای سطح شهر و عوامل انتظامی برای اجرای قانون منع تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد گفت: فرمانداران به عنوان مسئولان ستادهای شهرستانی مقابله با کرونا باید در راستای کنترل و بازرسی اصناف، تردد در ساعات ممنوعه و استمرار بازرسی‌ها اقدام کنند.

وی یادآور شد: با توجه به گزارش‌های کمیته بازرسی ابهامی در خصوص فعالیت فست‌فودها، رستوران‌ها به صورت بیرون‌بر بعد از ساعت 21 وجود دارد که در این باره اعلام می‌کنیم فعالیت هر گونه واحد صنفی بعد از ساعت 9 شب متوقف شده و تعطیل است و ارائه خدمات توسط مراکز یادشده به صورت غذای بیرون‌بر هم مجاز نیست.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین ستاد استانی مقابله با کرونا فروشگاه های زنجیره ای فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد 13 اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (70) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  00:00 بامداد روز پنجشنبه مورخ 13/02/1403 آغاز و در ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 20/02/1403 پایان می یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور