Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@13:36:11 GMT

ارزش روز پالایشی یکم در ۳‌اسفند ۹۹ +جدول

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۷۶۴۴

ارزش روز پالایشی یکم در ۳‌اسفند ۹۹ +جدول

صندوق پالایشی یکم دولین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۴ درصد کاهش قیمت نسبت به دیروز به قیمت پایانی ۸۳۷۸۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، تمام نمادهای مجاز معاملاتی صندوق پالایش یکم امروز در پایان معاملات ۳ اسفند ماه ۹۹ با کاهش قیمت مواجه شدند و تا امروز با ۱۷ درصد ضرر برای صاحبان اولیه این واحدها همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۳اسفند ۹۹ +جدول

همچنین در بین نمادهای این صندوق نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) افت ۰.۹۴ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۲ درصدی را تجربه کردند و نمادهای شپنا (پالایش نفت اصفهان) و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) به ترتیب ۰.۷ و ۱.۷۳ درصد افت داشتند.

ارزش پالایشی یکم ۳ اسفند ماه ۹۹

امروز یکشنبه ۳ اسفند ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۳۷۸ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۱۸۹ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۳۷۸ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع:نبض بورس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا بورس بازار بورس شاخص بورس بورس تهران فرابورس اخبار بورس سازمان بورس و اوراق بهادار ریزش بورس بازار دولت بازار سرمایه بازار سهام سهام صندوق پالایشی یکم پالایشی یکم پالایش نفت ۳ اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746287

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول