Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@17:03:19 GMT

تصاویر | روزهای سخت مردم زلزله‌زده سی‌سخت

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۷۸۴۶

تصاویر | روزهای سخت مردم زلزله‌زده سی‌سخت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حسن غفاری هنرمند عکاسی که برای ثبت شرایط مردم زلزله‌زده سی‌سخت به این شهر رفته است، می‌گوید همه چیز در ظاهر خوب است، اما از درون حتی امکان زندگی در خانه ها وجود ندارد.  

او وضعیت مردم زلزله‌زده سی‌سخت را این‌گونه توصیف می‌کند: رفتم تا از زندگی، امید و حرکت عکاسی کنم، اما صحنه‌های بسیار ناراحت‌کننده و دردناکی از هم‌استانی‌های عزیزم و مردم شهر سی‌سخت دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اغلب منازل در سی‌سخت سقف و از بیرون نمای ظاهری قابل قبولی دارند، اما از درون متلاشی هستند.

غفاری با بیان اینکه «تا زمانی که این فاجعه را از نزدیک نبینید، شاید متوجه نشوید که چه می‌گویم»، ادامه می‌دهد: اولین بار بود که جمعیت کمی را در شهر سی‌سخت می‌دیدم به این دلیل که بسیاری از خانه‌ها قابل سکونت نیست و بسیاری از افرادی را که سن بالایی دارند یا کودک هستند از شهر خارج کرده‌اند. در واقع عده اندکی در خانه‌ها هستند و شهر حالت تخلیه دارد.

این هنرمند عکاس ضمن درخواست برای انتشار عکاس‌های زلزله سی‌سخت به منظور روشن کردن وضعیت مردم زلزله‌زده، می‌گوید: زلزله سی‌سخت همانند حال و روز همه ما مردم ایران است که ظاهرِ خوبی داریم، اما از درون به خاطر تحریم‌ها، گرانی، بیکاری و کرونا آشفته هستیم و حفظ ظاهر می‌کنیم. سی‌سخت نیز امروز در ظاهر عظمت، بزرگی و وقار خود را حفظ کرده است، اما از درون اصلا شرایط خوبی ندارد. اگر وضعیت این‌گونه ادامه یابد، بیماری‌های روحی زیادی به سراغ این شهر می‌آید.

کد خبر 586435 برچسب‌ها زلزله حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زلزله حوادث ایران مردم زلزله زده اما از درون سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

شهداد مرتجی پس از پیروزی نسبتا راحت برابر پلیمر خلیج فارس در هفته نوزدهم لیگ‌برتر، اظهار کرد: پلیمر تیم و کادر خوبی دارد. در نیم فصل دوم از لحاط بدنی افت کرد و دو بازیکن خوبشان را در این بازی نداشتند.

نیمه اول هم‌پای ما خوب آمدند، اما مربیشان دستش در تعویق بسته بود و توانستیم با استفاده از موقعیت‌ها اختلاف را جبران کنیم.

او در خصوص احتمال کسب سکو سومی سپاهان، توضیح داد: این موضوع بستگی به نتایج دیگر تیم‌ها هم دارد، اما ما با امید بازی می‌کنیم. دو بازی خارج از خانه داریم و همچنین با گیتی پسند در خانه بازی می‌کنیم، تمام تلاش ما برای پیروزی در بازی‌های باقیمانده است. 

سرمربی سپاهان در پایان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • عادت های به ظاهر بی ضرری که با آن ها ندانسته به سلامت خود صدمه می زنیم
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز