Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد از توزیع روزانه بالغ بر ۱۰ هزار پرس غذا در مناطق زلزله زده سی سخت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز با حضور جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از پاسداران جلسه هم اندیشی در خصوص امدادرسانی به زلزله زدگان سی سختی در سپاه ناحیه دنا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مثنوی در این جلسه گفت: از حضور میدانی همه اقشار مختلف بسیج  استان تشکر می کنم، لازمه حضور در صحنه تفکر و مدیریت است، گاهی بعضی از مسئولین  خانه به خانه در منازل مردم حضور پیدا کردند و از عمق و میزان خسارت نیز با خبر هستند.

وی در ادامه افزود: بخشی از ویرانیهای وارده از پس لرزه ها  بوده است و خوشبختانه مورد فوتی بر اثر زلزله  نداشتیم و حدود۷۰نفر مصدوم بوده است،  مردم شهر سی سخت یک مردم  با فرهنگ هستند و مشاهیر زیادی دارند و شهدای و رزمندگان زیادی در شهرستان تقدیم به انقلاب شده است.

جانشین سپاه فتح  کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: قرارگاههای سازندگی ما باید در کنار مردم باشند و خدمات دهی نیز تا اخر ادامه داشته باشد،  البته یک موضوع که باید مورد توجه قرار که  با توجه به ترک بر داشتن عمیق بسیاری از منازل  با کوچکترین پس لرزه ای تخریب خواهد شد.

این مسئول افزود؛ مردم به بسیج و سپاه اعتماد دارند و برای آنها احترام قایلند البته این احترام متقابل است، تاکنون یک مورد سرقت در شهرستان گزارش نشده است، و موارد کی در فضای بیرون و مجازی است صحت ندارد، ممکن است  مردم گلایه های به بعضی از دستگاههای خدمات رسان  داشته باشند، باید مدیریت کنید،  و به درد دلهای مردم گوش کنید.

مثنوی گفت؛ حضور به موقع بسیجیان و پاسدارن برای محافظت از بانکها و امکان دولتی و عمومی در  نوع خود بی نظیر بوده،  ما شهر را به ۹محله تقسیم کردیم در بعضی از محله ها تا ۱۰۰درصد تخریب وجود داشته است، شبکه مردمی در حال کار و امورات خودشان هستند، هر محله را تحویل یک ناحیه را قرار خواهیم داد، یک ستاد تمام عیار را در شهرستان دنا مستقر شده است، پشتیبانی تمام محلات به تیپ واگذار شده است.

وی بیان داشت: رورانه بالغ بر ۱۰هزار پرس غذا در سطح شهرستان توزیع می شود، باید مدیریت شود که در محله ها با حضور سپاه و بسیج  با یک نظم خاص این خدمات رسانی انجام شود، در مرحله اول باید مدیریت به دست گرفته شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی؛ ساخت دیوار ۴ متری

جانشین فرمانده فراجا توضیحاتی را درباره طرح جدید انسدد در مرزهای شرقی کشور ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی درباره اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی گفت: مسئولیت مرز‌های کشور با فرماندهی انتظامی است و مرزبانی وظیفه کنترل و مدیریت مرز‌ها را دارد. در بعضی از مرز‌ها مانند مرز‌های شمال غربی و مرز‌های شرقی، تهدیداتی از آن سوی مرز‌ها وجود دارد که ما با آن مقابله می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: به عنوان مثال حمل و نقل مواد مخدر یا تردد اشرار و حتی نفوذ تروریست‌ها ممکن است از این مرز‌ها صورت بگیرد. در همین راستا و بنابر درخواست پلیس، مقرر شد انسداد‌های فیزیکی در این مرز‌ها ایجاد شود تا کنترل و مدیریت آن‌ها بهتر صورت گیرد.

رضایی اظهارکرد: بنابراین با مدیریت فراجا و استفاده از نظرات کارشناسی مرزبانی و بودجه‌ای که دولت تامین کرده است، مقرر شد از امکانات مهندسی رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساخت این دیوار‌ها نیز استفاده شود. در صورت نیاز با سپاه پاسداران نیز هماهنگی‌هایی صورت خواهد گرفت و از ظرفیت آنان نیز استفاده خواهیم کرد. در واقع این طرح، طرح پلیس است که ارتش به خاطر داشتن دانش فنی مناسب اجرای آن را بر عهده گرفته است. در مجموع فراجا مسئول تامین امنیت مرز‌های کشور است.

وی با بیان اینکه همه منطقه دیوارکشی نخواهد شد؛ افزود: تنها در نقاطی که آسیب پذیری وجود دارد این انسداد فیزیکی ایجاد می‌شود. علاوه بر آن مرزبانان و مرزنشینان غیور ما نیز در تامین امنیت مشارکت دارند. خوشبختانه تجهیزات خوبی نیز برای رصد و پایش مرز‌ها در اختیار فراجا قرار دارد و البته این تجهیزات بیشتر هم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی