Web Analytics Made Easy - Statcounter



معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس: متاسفانه با وجود نامه نگاری با AFC حتی مجوز تمرین کردن آل کثیر نیز صادر نشده است

به گزارش ایلنا، ابراهیم شکوری مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفتگوی زنده با رادیو ایران در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: جا دارد ابتدا صدرنشینی نیم فصل را به هواداران پرسپولیس تبریک بگویم. در 6 ماه گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا این لحظه کل مبلغ رای آقای بودیمیر به حساب ایشان واریز شده است. بودیمیر مبلغ ۴۴۰ هزار یورو را تایید کرده است و تنها ۴۰ هزار یورو باقی مانده است که سود پولش است که از باشگاه مطالبه کرده است.

وی افزود: تیمی که ۴۰ میلیون هوادار دارد باید ردیف بودجه ای برایش در نظر گرفته شود. در این 4 ماهی که ما در پرسپولیس هستیم، حتی یک ریال هم از بودجه دولتی استفاده نکردیم. همه ی باشگاه های دولتی غیر از استقلال و پرسپولیس از بودجه ی دولتی استفاده می کنند دلیل آن را نمی دانم. باشگاه هایی هستند که اسم خصوصی دارند ولی از بودجه دولتی استفاده می کنند اما پرسپولیس و استقلال بودجه ندارند.

شکوری در خصوص وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس اذعان داشت: پنجره نقل و انتقالاتی ظرف یکی دو روز آینده قطعا باز می شود. چون ما پول را پرداخت کردیم. بابت بازی ترابی در اولین بازی نیم فصل مشکلی نداریم و هواداران نگران نباشند.

شکوری درخصوص محرومیت آل کثیر، بیان کرد: متاسفانه با وجود نامه نگاری با AFC حتی مجوز تمرین کردن آل کثیر نیز صادر نشده است. در این موضوع یک مقدار سختگیری دارد صورت می گیرد ولی ما دارد تلاش مان را می کنیم.

مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد جذب شهریار مغانلو گفت: : بحث انتقال شهریار مغانلو تا قطعی نشود حرفی نمی زنم. بحث رضایتنامه ایشان مطرح است که باید از سوی باشگاه ایشان صادر شود. باشگاه پرسپولیس براساس نیاز تیم در فصل نقل و انتقالات حضور پیدا خواهد کرد.

شکوری درباره میزبانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: با توجه به میزبانی های خوب ایران و پرسپولیس، این امید را داریم که AFC میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را به ما بدهد. اگر میزبانی آسیا به پرسپولیس تعلق گیرد قطعا AFC متقاعد می شود که بازی های مقدماتی جام جهانی و حتی جام ملت های آسیا را به ایران بدهد

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود

 فردا صبح آیین واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور وزرای اقتصاد و ورزش برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، روز گذشته در فرابورس ایران ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام خمینی و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین انتقال پیدا کرد.

در همین راستا فردا ساعت ۱۰:۳۰ صبح آیین واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور وزرای اقتصاد و ورزش و سرپرست سازمان خصوصی‌سازی برگزار می‌شود.

در بین تیم‌های فوتبال تنها همین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دولتی بودند که از مدت‌ها قبل با ملاحظاتی درخصوص مناسبات بین‌المللی مواجه شدند. لذا در دولت سیزدهم موضوع واگذاری این دو باشگاه به صورت جدی از سوی سازمان خصوصی‌سازی دنبال شد. شرکت‌هایی که این دو باشگاه را در اختیار گرفته‌اند دولتی نیستند و به گفته مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد، پس از این واگذاری اثر مدیریتی دو باشگاه مذکور به طور جدی تغییر می‌کند و سیاست‌گذاری نیز به طور کلی متفاوت می‌شود.

گفتنی است برای باشگاه استقلال قیمت هر سهم ۳۰۴۶ ریال با ارزش پایه کل تقریبا ۲۷۹۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شد. برای باشگاه پرسپولیس نیز قیمت هر سهم ۳۵۸۰  ریال تعیین شد که ارزش پایه کل سهام این باشگاه تقریبا ۳۲۰۰ میلیارد تومان بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • تظاهرات دانشجویی در آرژانتین 
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود