Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: مرکز پیام گستر (CRM) این شرکت به عنوان یک مرکز ارتباط مستمر با مشترکان آب و فاضلاب به زودی به بهره برداری می رسد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رمضانعلی سبحانی فر، به عنوان مدیرعامل شرکت  ملی پست و حمید رضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تفاهمنامه همکاری در زمینه تبادل اطلاعات مکانی را امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید رضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  در این مراسم اظهار داشت: مرکز پیام گستر (CRM) این شرکت به عنوان یک مرکز ارتباط مستمر با مشترکان آب و فاضلاب به زودی به بهره برداری می رسد؛ زیرساخت های این مرکز به سرعت درحال آماده سازی است و احتمال دارد هفته آینده به بهره برداری برسد.

وی بهره برداری از این مرکز را رویدادی مهم در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مشترکان آب و فاضلاب در سراسر کشور دانست و گفت: تلاش می‌شود بخشی از این مرکز به پست اختصاص یابد تا بتوان از ظرفیت های این شرکت نیز برای ارائه بهتر خدمات به مشترکان بهره گرفت.

جانباز در خصوص انعقاد تفاهمنامه همکاری با شرکت پست، گفت: قرار است در این تفاهمنامه همکاری اطلاعات و داده های شرکت آب و فاضلاب کشور و نیز اطلاعات و داده های شرکت ملی پست با یکدیگر به اشتراک گذاشته شود تا بدین وسیله دو شرکت بتوانند خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پیشنهاد مدیرعامل شرکت ملی پست برای واگذاری بخشی از خدمات این شرکت به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی استقبال کرد و خاطرنشان ساخت: بهتر است در ابتدا بخشی از خدمات به شکل آزمایشی در چند شهر واگذار شده و پس از کسب اطمینان از نتایج مثبت، آن را به کل کشور تعمیم داد.

وی افزود: پس از انعقاد این تفاهمنامه کارگروهی برای پیگیری مفاد تفاهمنامه و میزان پیشرفت آن در استان های کشور تشکیل شده و هر چند مدت یکبار گزارش پیشرفت کارها را ارائه کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت آب وفاضلاب شرکت آب وفاضلاب مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مشترکان آب و فاضلاب بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود

محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در دیدار با وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان در حاشیه مجمع جهانی گفت‌وگوی بین فرهنگی در باکو با تاکید بر از سرگیری تبادلات فرهنگی بین دو کشور اظهار داشت: ما تمایل داریم تفاهم‌نامه جامع فرهنگی بین دو کشور مجدد امضا شود؛ کشور ایران مرز‌های آبی و دریایی مشترک و طولانی با جمهوری آذربایجان دارد و پیشنهاد می‌کنم تبادلات فرهنگی در شهر‌های مرزی ایجاد شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با همتای آذربایجانی خود با اشاره به ضرورت برگزاری نشست مشترک سینماگران ایرانی و آذربایجانی ادامه داد: آمادگی داریم بین نویسندگان و سینماگران دو کشور نشست مشترک برگزار کنیم.

اسماعیلی در این دیدار با تاکید بر بازطراحی رابطه فرهنگی با همسایگان در دوره دولت سیزدهم گفت: دو ملت ایران و جمهوری آذربایجان اشتراکات زیاد فرهنگی، تاریخی و تمدنی با یکدیگر دارند و به همین خاطر یک ایرانی در جمهوری آذربایجان و یک فرد ار کشور شما در ایران احساس غربت نمی‌کند.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بامداد چهارشنبه ١٢ اردیبهشت  برای حضور در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها عازم باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.

باکو از امروز چهارشنبه تا جمعه ۱۴ اردیبهشت میزبان وزیران فرهنگ و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ جمهوری آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

پیش از این پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی، به‌عنوان یک راهکار جدی برای ایجاد بستر‌های لازم جهت گسترش تعاملات توسط دولت دنبال می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری امضا شد
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند