Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:17:59 GMT

منتشر کننده کلیپ کودک آزاری در استان فارس دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۸۴۱۴

منتشر کننده کلیپ کودک آزاری در استان فارس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حشمت سلیمانی، اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا با رصد فضای مجازی، به تصویری که در آن فردی طی یک حرکت غیر انسانی در اینستاگرام کودکی را بازیچه تفریح و سرگرمی خود قرار داده و آن را آویزان کرده بود، برخورد کردند.

وی با اشاره به اینکه دست به دست شدن این تصویر در فضای مجازی، ناراحتی کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت، گفت: تصویر مذکور در همان لحظات اولیه انتشار، توسط مأموران پلیس فتا رصد و بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: با سرعت عمل افسران سایبری پلیس فتا مخفی گاه متهم در یکی از شهرستان‌های استان فارس شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، آن را دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه هدف از این کار خود را شوخی و مزاح بیان کرد، عنوان داشت: متهم تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشابه حتماً از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir موضوع را با کارشناسان در میان بگذارند تا سریعاً اقدامات لازم صورت پذیرد.

کد خبر 5152841

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس کودک آزاری ویروس کرونا زلزله کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا سی سخت بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل شهرکرد شهرستان کرج زمین لرزه بارش برف شیراز پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری

سرهنگ کریمی گفت: بعد از وقوع قتل در عنبرآباد سه نفر عامل مرتب با این قتل دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی، به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری