Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس هنوز نمی تواند از مهاجم آرژانتینی خود استفاده کند و بازگشت او به میادین بازهم به تعویق افتاد

در چارچوب هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا، دوشنبه شب ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم های یوونتوس و کروتونه به مصاف هم خواهند رفت. به گزارش وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ده ثانیه غفلت باعث شد گل دوم را از پورتو بخوریم

برای حضور داشتن در کورس اسکودتو، بازی مهمی در پیش داریم. کروتونه اکنون دوران خوبی را سپری نمی کند اما آن ها با وجود عدم کسب نتایج لازم، فوتبال خوبی بازی می کنند. آنیلی در پورتو همراه ما بود و می دانستیم که در سطح یوونتوس بازی نکردیم. رییس باشگاه این هفته دخالتی در امور نداشت چون نیازی نشد. البته به اعتقاد من، بازی با ناپولی متفاوت بود. در چهارشنبه، صدایم را در پایان نیمه اول بالا بردم چون خوب بازی نمی کردیم. در آغاز نیمه دوم، 10 ثانیه غفلت کردیم که در نتیجه اش گل دوم را خودریم. وقتی تیم نمی فهمد که اشتباه کار کجاست، صدای مربی باید بالا برود. در 13 بازی اخیر، 11 برد داشته ایم و متاسفانه باخت های ما در برهه مهمی فرا رسید. با این حال می دانستیم که فصل خاصی و غیر معمولی در پیش داریم. باید برای دستیابی به اهداف مان، تا پایان مبارزه کنیم. 

مک کنی درد دارد؛ موراتا با بیماری ویروسی دست و پنجه نرم می کند

فردا بوفون درون دروازه می ایستد و رمزی هم در دسترس خواهد بود. پائولو دیبالا هنوز آماده نیست و به خاطر ادامه دار شدن مشکل زانویش، در دسترس نیست. بنتانکور اخیر دچار یک مشکل بدنی کوچک شد اما سریع ریکاوری کرد. طبیعی است که او بابت اشتباهش در بازی با پورتو ناامید باشد اما این بخشی از فوتبال است و پیش می آید. با این حال وقتی اشتباه می کنید، باید مسئولیتش را برعهده بگیرید و او این را می داند. غیبت آرتور ملو حس شد چون او ویژگی های خاصی دارد. با این حال سعی می کنیم با استفاده از بازیکنانی که می توانند با سیستم بازی خودشان را تطبیق دهند، راه حل های دیگری هم داشته باشیم. مصدومیت آرتور هرروز بررسی می شود و البته مک کنی هم با درد در پاشنه پا روبرو است اما درد را تحمل می کند چون بازیکن کم داریم. کولوسفسکی اخیرا کمی سرما خورد اما بهتر است. او هم چهارشنبه خیلی ناامید شد و تشخیص داد که در پست درستی از زمین قرار نگرفته بود. با این حال کولوسفسکی در حال سپری کردن فصلی خوب است و او تازه سال اولش را می گذراند. موراتا در حال بهبودی است. او اخیرا دچار ویروس گوارشی شد. امیدواریم او در بازی فردا در دسترس باشد. بازیکنان تیم زیر 23 سال بسیار مفید و جایگزینانی مهم هستند. 

رونالدو دیر یا زود ضربه آزاد گل می کند 

گل ها از روی ضربات آزاد، مفید هستند به خصوص مقابل تیم هایی که بسته بازی می کنند. کریستیانو رونالدو روی این مسئله سخت در تلاش است و البته دیر یا زود موفق می شود از این طریق گلزنی کند. دربی میلان را از تلویزیون خواهم دید. این یک بازی مهم و زیبا است که می تواند به سود ما هم باشد. آن هایی که برای اسکودتو می جنگند، ترکیب مناسبی برای دست یابی به آن دارند. علاوه بر ما، اینتر مزیت خوبی دارد زیرا آن ها در تورنمنت دیگری نیستند و می توانند بهتر روی لیگ تمرکز کنند. 

اخبار داغ 

لیست نقل و انتقالاتی استقلال با 3 ورودی و بدون خروجی! ماجرای پنجره بسته پرسپولیس به آسیا کشیده شد | آبروی ایران را نبرید! درخواست اعدام برای خلبان تهرانی که مشروب خورد + جزییات دادگاه ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تردید مسی برای قبول پیشنهاد نجومی عربستانی ها ابتلای اعضای کادرفنی منچستریونایتد به کرونا، مانع لغو بازی آن ها با نیوکاسل نمی شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان قدوس از قطر متنفر است!

به گزارش ورزش سه، این یک ماجرای غم‌انگیز است؛ تاوان سنگینی که برگزاری یک تورنمنت ملی در میانه مسابقات باشگاهی به بازیکنان تحمیل می‌کند. داریم از سامان قدوس صحبت می‌کنیم؛ بازیکن ایرانی برنتفورد که پیش از جام‌ملت‌های آسیا به بازیکن ثابت و اثرگذار این تیم تبدیل شده بود اما غیبت بیش از یک‌ماهه‌اش در تمرینات برنتفورد، به‌کلی وضعیت او را تغییر داد.

آمار می‌گوید قدوس تا پیش از جام‌ملت‌ها 693دقیقه در لیگ برتر برای برنتفورد بازی کرده بود. ازقضا خیز اصلی او درست در آستانه جام‌ملت‌ها اتفاق افتاد. این بازیکن در 7مسابقه منتهی به جام‌ملت‌ها فیکس شد و در 5دیدار پایانی حتی یک دقیقه هم از زمین بیرون نیامد. پس از جام‌ملت‌ها اما شرایط به‌کلی تغییر کرد. از آن زمان تا‌کنون برنتفورد 13بازی برگزار کرده ‌که قدوس در 9تای آنها به‌طور کامل نیمکت‌نشین بوده و در 4دیدار دیگر هم مجموعا 10دقیقه مورد استفاده قرار گرفته است.

قدوس در هیچ‌یک از 5مسابقه آخر برنتفورد به‌عنوان بازیکن تعویضی هم به زمین نیامده تا روشن شود به‌طور کامل از اندیشه‌های فنی مربیان کنار گذاشته شده است. به‌نظر می‌رسد در دوران غیبت او، کادرفنی نسخه بازی بدون سامان را پیدا کرده و از آن راضی است.

دیگر خبرها

  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • نفرین لوکاس: کابوسی که تمام نمی‌شود
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • حل مشکل املای دانش‌آموزان با طرح بازی و ورزش معلم سمنانی