Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پورتو گفت: آیا فکر می‌کنید طارمی، اوانیلسون، فرانسیسکو یا فیلیپ اندرسون درباره نتایج سالهای اخیر در مادیرا (بازی با ماریتیمو) تحقیق می‌کنند؟ آنها فقط آمار است

سرمربی پورتو در آستانه دیدار برابر ماریتیمو، صحبت هایی در خصوص آخرین وضعیت تیم خود انجام داده است.

به گزارش طرفداری، تیم پورتو فردا شب در چارچوب هفته بیستم لیگ پرتغال به مصاف تیم ماریتیمو می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورتو هفته گذشته موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا تیم یوونتوس ایتالیا را شکست بدهد و با روحیه بالا برای بازی با ماریتیمو آماده شود.

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی با ماریتیمو گفت:

پیروزی مقابل یوونتوس از اهمیت مهمی برخوردار بود اما ما پیروزی‌ها را جشن نمی‌گیریم. در پایان فصل، ما می‌خواهیم عناوین و قهرمانی‌ها را جشن بگیریم.

سرمربی پورتو با اشاره به فاصله این تیم با اسپورتینگِ صدرنشین گفت:

باید در مسابقه با ماریتیمو برنده شویم و بعد از آن یک بازی مهم دیگر (با اسپورتینگ) خواهیم داشت اما آن مسابقه تنها در صورت برد مقابل ماریتیمو و کسب سه امتیاز مهم خواهد بود. در غیر این صورت رسیدن به عنوان قهرمانی بسیار دشوار خواهد بود.

کونسیسائو در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به نتایج سال‌های گذشته پورتو مقابل ماریتیمو، گفت:

آیا فکر می‌کنید طارمی، اوانیلسون، فرانسیسکو یا فیلیپ اندرسون درباره نتایج سالهای اخیر در مادیرا (بازی با ماریتیمو) تحقیق می‌کنند؟ آنها فقط آمار است. هر بازی زندگی و داستان خاص خودش را دارد. من به هیچ‌یک از اینها اهمیتی نمی‌دهم. فکر می‌کنم بازیکنان بعد از تمرین به پلی استیشن پایبند باشند و آمار را مشاهده نکنند! آماده سازی بازی هیچ ارتباطی با آمار ندارد.

اخبار داغ 

لیست نقل و انتقالاتی استقلال با 3 ورودی و بدون خروجی! ماجرای پنجره بسته پرسپولیس به آسیا کشیده شد | آبروی ایران را نبرید! درخواست اعدام برای خلبان تهرانی که مشروب خورد + جزییات دادگاه ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تردید مسی برای قبول پیشنهاد نجومی عربستانی ها ابتلای اعضای کادرفنی منچستریونایتد به کرونا، مانع لغو بازی آن ها با نیوکاسل نمی شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد حسین نژاد هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس