Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@07:47:36 GMT

محموله خشکبار قاچاق به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۸۵۴۳

محموله خشکبار قاچاق به مقصد نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرامرز بابایاری  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مقادیر زیادی خشکبار قاچاق در سطح شهرستان "چاراویماق"، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد کامیونت حامل کالای قاچاق را شناسایی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "چاراویماق" تصریح کرد:در بازرسی از کامیونت توقیف شده 465 کارتن شامل مغز گردو، مغز فندق، بادام هندی و مویز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایاری تصریح کرد: برابر نظریه کارشناسان امر، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 8 میلیارد و 810 میلیون ریال برآورد شده که در این زمینه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "چاراویماق" گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اولویت ماموریت‌های پلیس بوده و شهروندان در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس داشته باشند.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق آگاهی تبریز پلیس چاراویماق بناب خبرگزاری فارس فارس تبریز مویز بادام هندی فندق گردو ارز قاچاق کالا و ارز خشکبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد

سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس، ضمن انجام اقدامات قانونی اقدام به بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان بهاباد کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته ۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی بهاباد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید