Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی بیست‌وسومین رویداد هم‌آفرینی مشهد برای شناساندن و معرفی بیشتر سنگ سرپانتین به جهت خلق مدل‌های نوآورانه برای توسعه کسب‌وکارهای حوزه صنایع دستی و سوغات مشهد برگزار خواهد شد.

باتوجه به اهمیت موضوع سنگ سرپانتین یا هرکاره به عنوان یکی از برندهای ویژه سوغات ‌شهر مشهد، در راستای معرفی بیشتر و بهتر این هنر صنعتی، بیست وسومین هم‌آفرینی مشهد با همکاری معین اقتصادی شهرستان مشهد و همکاری مرکز نوآوری شهری در جهت نوآوری در طراحی محصول و توسعه برند سنگ هرکاره مشهد، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحان و تولیدکنندگان صنایع دستی با محوریت سنگ سرپانتین، طراحان گرافیک و بسته‌بندی، طراحان صنعتی، ایده‌پردازان فرهنگی، علاقه‌مندان به فعالیت‌های استارتاپی، داوطلبان اجتماعی، متخصصین رسانه، فضای مجازی و متخصصین بازاریابی و بازرگانی حوزه محصولات هنری و فرهنگی می‌توانند با ثبت‌نام در این رویداد و ارسال رزومه‌ خود به صورت فردی و تیمی در این رویداد شرکت نمایند.

هدف از برگزاری رویداد هم‌آفرینی مشهد خلق مدل‌های نوآورانه برای توسعه کسب و کارهای حوزه صنایع دستی با محوریت متریال سنگ سرپانتین، شبکه‌سازی و تولید محتوا، طراحی محصول، برندینگ و بسته‌بندی برای عرضه در بازار و توسعه سوغات مشهد است.

 رویداد هم‌آفرینی مشهد در روزهای دوازدهم و سیزدهم اسفند ماه در کارخانه نوآوری مشهد برگزار خواهد شد. همچنین کارگاه‌های آموزشی این رویداد نیز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

بیست و سومین رویداد هم‌آفرینی مشهد  با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی، اداره کل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد، مرکز نوآوری شهری و شرکت شتاب دهنده ماموت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی کارخانه نوآوری مشهد سوغات مشهد رویداد هم آفرینی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال

کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات متحده عربی بعد از ۱۰ سال، ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی به ریاست مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، و بن الطوق الماری، وزیر اقتصاد امارات، به عنوان روسای ایرانی و اماراتی این کمیسیون در تاریخ سه شنبه و چهارشنبه (11 و 12 اردیبهشت ماه 1403) در ابوظبی؛ برگزار می‌شود.

این نشست پس از گذشت 10 سال، به منظور توسعه همکاری‌های دو کشور در کلیه زمینه‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه گذاری و حمل و نقلی (هوایی، دریایی، جاده‌ای و ترکیبی) برگزار می‌شود. توسعه مناسبات دو کشور در حوزه کریدور‌های ترانزیتی بین المللی بویژه کریدور شمال- جنوب به منظور ترانزیت کالا‌های اماراتی به سمت کشور‌های آسیای مرکزی و قفقاز و روسیه و نیز اروپا از قلمرو جمهوری اسلامی ایران در دستور کار این نشست است.

در حاشیه این اجلاس همایش تجار، فعالان اقتصادی و کارآفرینان بخش‌های خصوصی دو کشور نیز برگزار خواهد شد. در این نشست تجار و کار آفرینان ایرانی و اماراتی با همتایان خود بصورت رو در رو مذاکره خواهند نمود. همچنین تعدادی از متخصصان حوزه تجاری و سرمایه گذاری در خصوص توسعه فضای کسب وکار دو کشور و قوانین و مقررات حاکم بر سرمایه گذاری و تجارت و فرایند‌های مربوطه مبادرت به سخنرانی خواهند نمود. پیش بینی می‌شود در این اجلاس دو سند همکاری توسط رؤسای کمیسیون مشترک دو کشور به امضا برسد.

مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: امارات متحده عربی یکی از شرکای اصلی کشورمان در تجارت است. تجارت ایران و امارات در سال گذشته حدود 27 میلیارد دلار بوده، که سهم صادراتمان به این کشور حدود 6.5 میلیارد دلار بود و سهم واردات کالا از این کشور هم به بیش از بیست میلیارد دلار رسید. این کشور به دلیل اینکه هاب لجستیکی منطقه و واسط تجاری کشور هاست، برای ما با اهمیت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • صندوق نوآوری حامی زیست‌بوم پیشگیری و درمان سرطان