Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:57:25 GMT

تعمیرات پکیج در تهران

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۸۵۴۷

تعمیرات پکیج در تهران

پکیج ها یکی از وسایل گاز سوز و پر کاربرد در ساختمان ها می باشد که نبود آنها یا خرابی آنها قابل تصور نمی باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آموزشگاه فنی دانش تاسیسات، خرابی پکیج موجب می شود ساختمان به آب گرم برای گرمایش و نیز آب گرم مصرفی حمام دسترسی نداشته باشد و شرایط زندگی در ساختمان مخصوصا در زمستان غیرممکن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی با گران شدن قیمت پکیج ها و قطعات آنها، سپردن این تجهیزات به افراد غیر متخصص می تواند علاوه بر خسارت مالی، خسارت جانی نیز به شما وارد نماید.

تیم متخصص تعمیر پکیج شرکت دانش تاسیسات با حضور در منزل شما اقدام به تعمیر و رفع خرابی پکیج شما می نمایند. همچنین در بسیاری موارد در صورت نیاز به ارجاع پکیج شما به کارگاه مجهز تعمیر پکیج، یک دستگاه پکیج به صورت امانی جایگزین می گردد که ساختمان شما تا زمان تعمیر با مشکل گرمایش و تامین آبگرم مواجه نشود.

اغلب خرابی در پکیج های ایرانی نظیر پکیج ایران رادیاتور یا پکیج بوتان و لورچ و یا پکیج های خارجی نظر باکسی، ایساتیس، اماتیس، فرولی، ایمرگاز، سونیه دوال و ... عیوب شامل خرابی برد یا سنسورها می باشد. برخی عیوب بدلیل خرابی در سنسورها می باشد.

گاهی خرابی پکیج بدلیل خرابی قطعات مکانیکی بوده و با تعویض شیر سه راهه یا ست هیدرولیک و یا شیر گاز مشکل برطرف می شود. گاهی خرابی بدلیل رسوب گیری مبدل ها می باشد که لازم است پکیج اسیدشویی شود و یا حتی مبدل دستگاه تعویض گردد.

تعمیر چیلر

چیلرها تجهیزات گران قیمتی هستند که وظیفه سرمایش و تهویه مطبوع ساختمان ها را به عهده دارند. تعمیرات و سرویس تخصصی و اصولی چیلر یکی از موارد مهم در بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه ها می باشد.

تیم تخصصی شرکت دانش تاسیسات با بهره گیری از دانش فنی بالا در زمینه تعمیرات و سرویس انواع پکیج ها سالهاست در شهر تهران به همشهریان عزیز در حال خدمت رسانی می باشد.

تعمیر کولر گازی

سرویس و نگهداری کولرهای گازی اسپلیت تاثیر زیادی در کاهش مصرف انرژی برق ساختمان دارد.

علاوه بر این موضوع، گاهی عدم سرویس به موقع کولر گازی و عدم توجه به عیوب ساده منجر به تحمیل خسارات سنگین به دستگاه شما خواهد شد و حتی در برخی موارد منجر به سوختن موتور کولر گازی خواهد شد.

شما می توانید با سپردن تجهیزات خنک کننده خود نظیر چیلرها و یا کولرهای گازی به تیم متخصص ما، تعمیر تجهیزات خود را در اولین فرصت انجام دهید.

اقدامات اساسی و خدمات ارائه شده جهت تعمیرات و سرویس کولرهای گازی عبارتند از:

عیب یابی تخصصی انواع کولرهای گازی

نصب و راه اندازی کولر گازی

تعویض کمپرسور های پیستونی و روتاری

تعویض و شارژ گاز مبرد در انواع کولر ها

سرویس دوره های و نشت یابی کولر و تعویض خازن کولر گازی

تعمیر یخچال

یخچال ها یکی از تجهیزات پرکاربرد در ساختمان ها می باشند. خرابی یخچال و تعمیر به موقع آن بسیار مهم و ضروری می باشد و اگر تعمیر یخچال به فرد غیر متخصص سپرده شود ممکن است آسیب های جدی به دستگاه وارد نماید.

مشکلات و خرابی یخچال شامل کمبود شارژ گاز مبرد، یخ زدن یا برفک زدن داخل یخچال، کاهش سرمای محفظه یخچال، از کار افتادن موتور یخچال و یا خرابی و سوختن برد دستگاه از عمده معایب این تجهیزات می باشد.

شما همچنین می توانید جهت اخذ گواهینامه فنی حرفه ای در آموزشگاه تاسیسات ثبت نام و مراحل اخذ مجوز را طی نمائید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش تعمیرات پکیج تعمیر یخچال کولرهای گازی کولر گازی پکیج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)خبر داد. - اخبار اجتماعی -

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 19 و 34 دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان ولی‌عصر(عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی در مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان 5 طبقه بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • توانیر : قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای ٢ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی
  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل