Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی از تولید 85 درصد از تولید اسپری های خودرویی کشور/3 درصد تولید کولر آبی کشور در شهرک صنعتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛سید مرتضی نیرومند اسکویی گفت در حاشیه بازدید فرماندار و نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت:11 شرکت دانش بنیان در شهرک صنعتی شهید سلیمانی مستقر هستند و برخی شرکتهای مستقر نیز در تلاش برای تبدیل شدن به دانش بنیان هستند
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی ادامه داد :  شرکت مهندسی پزشکی فوژان طب به عنوان واحد تولید مستقل در زمینه تولید تجهیزات پزشکی بیمارستانی است که دارای واحدهای تولید تحت عنوان کلینروم جهت تولید محصولات تنفسی، محصولات مصرفی در اتاق عمل، محصولات قلبی - عروقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی گفت : هر کدام از محصولات ذکر شده در کلینروم های با کلاس متفاوت اهم از صد هزار، ده هزار و هزار تولید و ارائه می گردد.
 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجان شرقی گفت: این واحد تولیدی درزمینی به متراژ 2100 متر مربع توانسته است برای 40 نفر به طور مستقیم و 38 نفر به طور غیر مستقیم ایجاد اشتغال نماید.
سید مرتضی نیرومند اسکویی در مورد میزان سرمایه گذاری این واحد توایدی گفت: میزان سرمایه گذاری این واحد تولیدی 420 میلیارد ریال بوده است و همچنین این واحد تولیدی به طور سالانه 500 هزار عدد قلم الکترو سرجیکال، 6 هزار عدد پلیت الکترو سرجیکال ، 3 هزار عدد ست قلبی – عروقی، 800 هزار عدد ماسک تنفسی و و 800 عدد فیلتر تنفسی که نیاز مبرم بیمارستان های سانتر کرونا میباشد تولید می کند و250 هزار ست تنفسی بیهوشی و ونتیلاتور عمدتاً برای بیماران کرونایی مصرف دارد.
وی گفت : در ادامه از خط تولید شرکت ایسان گاز سهند تولید کننده انواع لوازم خانگی بازدید بعمل آمد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی گفت : این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 34 هزار و ششصد مترمربع با سرمایه گذاری بالغ بر 800 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال 50 نفر به صور مستقیم در حال فعالیت می باشد.
وی خاطر نشان کرد :  3 درصد تولید کولر آبی کشور توسط شرکت ایسان گاز سهند تولید می شود.
سید مرتضی نیرومند اسکویی اظهار داشت در پایان از واحد تولیدی شرکت تبریز اسپری تولید کننده انواع اسپری های خودرویی بازدید بعمل آمد.
وی گفت : شرکت تبریز اسپری 85 درصد از تولید اسپری های خودرویی کشور را به خود اختصاص داده و بزرگترین تولید کننده اسپری خودرویی کشور می باشد.
نیرومند اسکویی اظهار کرد : این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 3هزار و هشتصد متر مربع با سرمایه گذاری 400 میلیارد ریال و با میزان تولید شش میلیون عدد اسپری های خودرویی برای 25 نفر بطور مستقیم اشتغال زایی کرده است. حمیدرضا ایازی خبرنگار آریا

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تولید 85 درصد شرکت شهرکهای صنعتی واحد تولیدی آذربایجان شرقی سرمایه گذاری هزار عدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان

مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: این پالایشگاه با جایگزین کردن مکمل‌های سوختی با مکمل‌های طبیعی صرفه‌جویی یک میلیارد دلار را هدف‌گذاری کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حکیم قیم گفت: پالایشگاه آبادان از سال گذشته به دنبال جایگزین کردن مکمل‌های سوختی با طبیعی بود که در همین راستا با یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت تولید سوخت بایو به توافق رسید.

وی افزود: با جایگزینی اتانول با MTBE به عنوان یکی از اوکتان‌افزاها و با به سرانجام رسیدن این طرح، از لحاظ ارزی پالایشگاه آبادان حدود یک میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی خواهد داشت.

قیم گفت: پالایشگاه آبادان اولین شرکت صنعتی کشور درگذر از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی با ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، آب، اقلیم و محیط‌زیست با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد تا در میان شرکت‌های صنعتی و نفتی ایران، پیشگام تغییر رویکرد اقتصادی از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی باشد.

وی افزود: پالایشگاه آبادان درصدد است انواع پسماند از جمله گازهای ارسالی به مشعل، لجن‌های نفتی، گوگرد، پسماند الکترونیک و باتری مستعمل، کاستیک، پساب صنعتی و پسماندهای عمرانی و ساختمانی را با کمک طرح ملی توسعه فناوری‌های اقتصاد چرخشی و زیست‌محیطی معاونت علمی- فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری بازچرخانی کند.

مدیرعامل پالایشگاه آبادان یکی از این اهداف توسعه و مانع زدایی در طرح‌های زیست‌محیطی با استفاده از پتانسیل شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان و ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، اقتصاد چرخشی در پالایشگاه آبادان به‌عنوان اولین شرکت صنعتی در کل کشور محقق شود و زمینه‌ساز گسترش آن میان دیگر بنگاه‌های اقتصادی در سطح کشور باشد.

پالایشگاه نفت آبادان یکی از بزرگترین پالایشگاه‌های ایران است که فرآورده‌هایی همچون گاز مایع، بنزین موتور، نفت سفید، نفت گاز، سوخت جت، نفت کوره، انواع روغن موتور پایه، انواع قیر، انواع حلال‌ های نفتی، گوگرد و نفتای (خوراک آروماتیک پتروشیمی بندرامام) تولید می‌کند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود