Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه توجه جدی به کارکنان وظیفه و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای آنها، یکی از ضرورت‌های کاری نیرو‌های مسلح است، گفت: سرباز محور و مدار امنیت جامعه است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام  روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی در سومین همایش سراسری فرماندهان مراکز آموزشی ستاد ارتش و یگان‌های تابعه که صبح امروز در سالن ولایت این ستاد برگزار شد، گفت: ما ۴۸ هزار شهید در دفاع مقدس داشته ایم که ۴۰ هزار نفرشان سرباز بوده اند و این نشان دهنده نقش محوری و اهمیت ویژه سرباز در ارتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اجرایی ارتش امر به معروف و نهی از منکر را یکی از ویژگی‌های فرماندهان جهادی دانست و تصریح کرد: با توجه به هجمه سنگین فرهنگی دشمنان، همه فرماندهان عزیز یکان‌های سربازی باید در حوزه فعالیت‌های فرهنگی همکاری نمایند و خودشان یک مربی افتخاری قرآن و نماز باشند.
وی اظهار داشت: ان‌شاءالله بتوانیم در این راستا تدابیر حضرت اقا را پیاده کنیم و به سربازان مهارت‌های تخصصی مورد نیاز جامعه را یاد دهیم.   توجه به فرماندهان یکان‌های سربازی، از دغدغه‌های فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش
 همچنین حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در این همایش یک‌روزه، طی سخنانی با بیان اینکه توجه به فرماندهان یکان‌های سربازی و ارتباط با آن‌ها یکی از دغدغه‌های فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش است؛ گفت: با توجه به تأثیرگذاری فرماندهان محترم یکان‌های سربازی، جا دارد سر فصل جداگانه‌ای را برای آن‌ها لحاظ کرد و کار‌های فرهنگی و مهارتی و دوره‌های متنوعی را برای آن‌ها برگزار نمود که این اقدام می‌تواند برخی چالش‌ها را در حوزه سربازی به حداقل برساند.
وی در ادامه ضمن بیان حدیثی از امام جواد (ع) افزود: انسان نیکوکار به نیکی کردن نیازمندتر است تا کسی که به آن نیکی محتاج است و در حقیقت، آدمی هر کارخوبی که انجام بدهد در وهلۀ اول، به خودش خوبی نموده است.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش جدّی گرفتن مسئولیت فرماندهی، برخورد ناصحانه و با دلسوزی، وقت گذاشتن برای سربازان، فراتر از فرمانده و مربی نظامی بودن و الگوی عملی بودن برای سرباز را از نکات مهم در حوزه فرماندهی یکان‌های سربازی دانست و اظهار داشت: هر فرمانده باید یک الگوی عملی و تربیتی برای سرباز باشد و در کنار کار نظامی اش، مربّی افتخاری قرآن و نماز باشد.   بیشتربخوانید: نیروی دریایی ایران در کلاس یک نیروی قدرتمند جهان

انتهای پیام/

  برچسب ها: محمودی صنعت پور ارتش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمودی صنعت پور ارتش اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، با بیان اینکه در سطح استان هزارو ۴۰۰ کانون فعالیت می کنند، گفت: از این تعداد ۱۵ کانون به صورت تخصصی در حوزه جمعیت و فرزندآوری فعالیت می کنند.

وی افزود: کانون فرهنگی و هنری شهدای قره باغ و حضرت فاطمه الزهرا (س) در ارومیه، حضرت فاطمه (س)، شهدای رهال و ائمه اطهار (ع) در شهرستان خوی، ثقلین، زینب کبری(س)، آل عبا، ذوالفقار، شیخ طوسی در شهرستان میاندوآب، شهدای اغول بیگ در شهرستان تکاب و کانون فرهنگی و هنری مکتب صادق در شهرستان نقده از جمله کانون های فعال در این حوزه هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی برگزاری کارگاه های مختلف با عنوان «می خواهم زنده بمانم»، «جامعه جوان‌تر، زندگی بهتر» «آسیب طلاق امروز، ناشی از ازدواج غلط دیروز»، برگزاری کلاس های مشاوره در راستای فرزند آوری و تبیین مسائل مختلف را از جمله فعالیت های کانون ها عنوان کرد.

رضایی ادامه داد: امام جماعت، هیات امنا، کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه‌های بسیج چهار رکن اساسی مساجد طراز است که باید در حوزه جوانی جمعیت به صورت جهادی فعالیت کنند.

وی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از ابزارهای پای کار آمدن مردم در جوانی جمعیت است و کانون‌های مساجد ابعاد فرهنگی کاهش جمعیت را تبیین کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی افزود: مسئله کاهش جمعیت و پیر بودن هرم سنی افراد جامعه، کاهش نرخ باروری، افزایش طلاق از جمله مسائلی است که سلامت جامعه را به شدت تهدید می‌کنند بنابراین کانون‌های مساجد باید برای رفع این مسائل تلاش مضاعف داشته باشند.

رضایی از مشارکت کانون‌های مساجد استان در رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت یاد کرد و تصریح کرد: این طرح از سوی ستاد ملی جمعیت برگزار می‌شود که ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان دبیر اجرایی این رویداد معرفی شده است.

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت
  • سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی