Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: شباهت رنگ لباس داور با بازیکنان سپاهان، تمرکز و شیرازه تیم ما را برهم ریخت و باعث شد سه گل دریافت کنیم.

به گزارش ایرنا، مهناز امیرشقاقی عصر یکشنبه پس از شکست تیمش مقابل شهرداری سیرجان، در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی بود و احساس می‌کردم این دیدار، تمرین تیم ملی با بازیکنان خودم است، چون برخی از شاگردانم نیز در تیم مقابل حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان‌اینکه هر ۲ تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند، افزود: در ابتدای بازی درخواست کردیم داور بدلیل شباهت رنگ لباسش با بازیکنان ما، آن را تعویض کند که تا نیمه دوم، این اتفاق رُخ نداد.

امیرشقاقی تصریح کرد: در ۲۵ دقیقه ابتدای دیدار، بازیکنان ما فکر می‌کردند که داور هم که رنگ مشکی پوشیده بود، عضوی از تیم ماست، به همین دلیل سه گل دریافت کردیم که به آن معترض هستیم.

سرمربی سپاهان با بیان‌اینکه خوردن این سه گل، شیرازه تیم ما را به هم ریخت و جبران آن سخت شد، افزود: در کل بازی قشنگی بود و همه عالی بازی کردند.

امیر شقاقی گفت: در این دیدار ۲ بازیکن ما آسیب دیدند و مجبور به تعویض اجباری آنها شدیم که این امر در روند بازی تاثیر گذاشت.

وی در باره عملکرد داوری دیدار نیز گفت: بطور یقین نظر داور با من یکی نیست و دوست داریم در این زمینه کارشناسان نظر دهند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های سپاهان و شهرداری سیرجان از مرحله نهایی لیگ برتر بانوان کشور، عصر امروز در ورزشگاه صفاییه اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۶ بر ۲ از میهمان شکست خورد.

هم‌اکنون شهرداری سیرجان با ۶ امتیاز در صدر جدول، شهرداری بم با چهار امتیاز دوم، وچان کردستان با یک امتیاز سوم و سپاهان بدون امتیاز در رتبه چهارم لیگ برتر بانوان کشور قرار دارد.

سپاهان در هفته سوم دور رفت مسابقات این مرحله ساعت ۱۳ روز شنبه(۹ اسفند) در ورزشگاه صفائیه اصفهان میزبان وچان کردستان است.

لینک کوتاه: asriran.com/003Eo1

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید

به گزارش ورزش سه، گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس پس از تساوی بدون گل این تیم مقابل سپاهان در میکسدزون به خبرنگاران گفت: ما هنوز تیم دوم جدول هستیم. در نهایت یک تیم قهرمان می‌شود. ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و بازی‌ها ادامه دارد. نمی‌دانم چرا بازی ما را دوست نداشتید. با سپاهانی بازی داشتیم که قهرمانی‌های زیادی به دست آورده و حریف سرسختی است. انتظار بیشتری از تیم ما نداشته باشد. یک امتیاز گرفتیم و هنوز شانس قهرمانی داریم. ناامید نیستیم، به مبارزه ادامه می‌دهیم و باید دید چه اتفاقاتی می‌افتد.

او ادامه داد: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است. انتظار از ما کسب پیروزی بود و حس کردید که همه تلاش خود را کردیم تا برنده شویم. پزشک تیم حریف بیشتر از بازیکنان حریف دوید و مشخص بود که یک تیم امروز می‌خواهد برنده شود که آن پرسپولیس است. باید گل می‌زدیم و می‌بردیم اما توپ‌های ما وارد دروازه نشد. داور لحظات زیادی بازی را متوقف کرد و از جریان انداخت. نکته دیگری ندارم تا درباره داور بگویم.

دیگر خبرها

  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد