Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - با حکم هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و میاندوره‌ای مجلس یازدهم در میانه انتخاب شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتبریز، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان آذربایجان شرقی توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، انتخاب و معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این احکام جداگانه که برای افراد معرفی شده صادر شد، صمد عزیزی بهروز به عنوان  رئیس و آقایان سید تقی رضوی، ابوالفضل عباسی، عباسعلی اسدی و سعید علیزاده به عنوان عضو هیئت نظارت بر انتخابات ریاست معرفی شدند.

آئین نامه دبیرخانه دائمی هیئت نظارت بر انتخابات شوراها تصویب شداعضای هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستاهای خوزستان انتخاب شدندانتخاب نمایندگان آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی در هیئت نظارت بر انتخابات شوراها

به گزارش تسنیم، این اعضای هیئت نظارت، برای انتخابات میاندوره‌ای مجلس یازدهم در شهرستان میانه و انتخابات ریاست جمهوری در سراسر استان معرفی شدند ولی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر عهده مجلس شورای اسلامی است که آقایان جعفر راستی، حسین حاتمی و سید علی موسوی سه تن از نمایندگان استان عضو هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا معرفی شدند.

دیروز هم با حکم محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان در برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ مجلس شورای اسلامی منصوب شدند.

بر اساس این حکم، علیار راستگو به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان، مرتضی محمدزاده به عنوان دبیر و حمیدرضا قاسم‌زاده به عنوان رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان منصوب شدند. جهانگیر اسکندرزاده به عنوان دبیر ستاد امنیت انتخابات، محمد شهابی به عنوان رئیس کمیته حراست و استعلامات، فرداد تیموری به عنوان رئیس کمیته فناوری اطلاعات، حسن پاشازاده به عنوان رئیس کمیته حقوقی، ذوالفقار همتی به عنوان رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و احد جودی به عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و اولین انتخابات میان‌دوره‌ مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه 28 خرداد سال 1400 به طور همزمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /111/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت نظارت بر انتخابات انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات استان عنوان رئیس کمیته مجلس شورای اسلامی اعضای هیئت نظارت دوره انتخابات شهر و روستا معرفی شدند دوره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو کونسیسائو در روزهای اخیر قرارداد خود را با پورتو تا سال 2028 تمدید کرد. قرارداد او هنگام ریاست پینتو دا کاستا به‌عنوان رئیس سابق باشگاه امضا شده بود.

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، با توجه به انتخاب ویلاش بواش، این قرارداد ممکن است با توافق دوطرفه لغو شود.

کونسیسائو پس از بازی شب گذشته به اسپورت‌تی‌وی در مورد این احتمال گفت: "من با افتخار آماده‌ام تا با او گفت‌وگو کنم. این یک موضوع لذت‌بخش است و من هیچ مشکلی ندارم. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و پیروزی او در انتخابات ریاست باشگاه را تبریک بگویم.

اعضا مستقل هستند، آن‌ها این انتقال را در این زمان برای باشگاه انتخاب کردند. من در دسترس هستم تا با هر کسی که نماینده و مسئولیت باشگاه پورتو را بر عهده دارد، بدون هیچ مشکلی و با کمال میل صحبت کنم. ما به بازی‌های قهرمانی و فینال جام حذفی پرتغال فکر می‌کنیم که می‌خواهیم در آن برنده شویم."

تمدید قرارداد کونسیسائو در 25 آوریل نهایی شد و چند روز بعد تغییرات در راس باشگاه انجام شد. داکاستا قبل از این برای 15 سال ریاست باشگاه را برعهده داشت.

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست