Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی گلستان با تاکید بر استمرار ناپایداری هوای استان تا پایان هفته گفت که چهارشنبه و پنجشنبه این هفته برخی مناطق شرقی گلستان دمای  ۱۰ زیر صفر و یخبندان را تجربه خواهند کرد.

نور بخش داداشی اظهارداشت : در حال حاضر تمام مناطق دشتی و کوهپایه ای استان تحت تاثیر امواج ناپایدار قرار گرفته که بارش‌های متناوب و گاهی به صورت رگباری، وزش باد و کاهش دما از جمله آثار فعالیت این سامانه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از شامگاه سه شنبه و با ورود سامانه ناپایدار دیگر، گلستان شاهد کاهش شدید دما خواهد بود به نحوی که دمای هوا در بخش هایی از مراوه تپه و پارک ملی گلستان در شرق استان به منفی ۱۰ درجه خواهد رسید و این روند طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ادامه خواهد یافت.

داداشی گفت: بر اثر فعالیت این سامانه دمای هوا در غرب گلستان به منفی چهار درجه خواهد رسید و بارش حدود ۲۵ سانتیمتر برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گلستان همچنین نسبت به انجام هرگونه فعالیت صیادی و گردشگری طی این مدت در دریای خزر هشدار داد و تاکید کرد که امواج دریا سبب پاره شدن تورهای صیادی و واژگون سازی شناورهای سبک و نیمه سنگین خواهد شد و ارتفاع امواج نیز در پس کرانه حدود یک متر پیش‌بینی شده است.

**

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب گرگان از سازش ۷۷ درصدی پرونده های ارسالی به شعبه صلحی زندان این شهرستان طی سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت ۲۳۰ زندانی جرایم غیرعمد و افرادی که در آستانه ورود به زندان بودند آزاد شدند.

یوسف مومنی کشتلی اظهار داشت: علاوه بر این، با پیگیری و پادرمیانی اعضای شعبه صلحی زندان گرگان و اخذ رضایت از اولیای دم ۱۱ محکوم به قصاص در این مدت بخشیده شدند.

**

استاندار گلستان گفت که گروه‌ها و احزاب سیاسی استان در زمینه مسایل کلان و زیربنایی توسعه اختلافی نداشته و همه در مسیر رشد و پیشرفت این خطه همگرایی دارند.

هادی حق شناس در دیدار با جمعی با اصحاب رسانه گنبدکاووس بیان کرد: رسانه ها باید در فضایی باز و آزاد موضوعات و مسایل را به مردم منتقل کنند چرا که این گونه انتقال اطلاعات زمینه تصمیم گیری بهینه را برای مسوولان دستگاه ها در ارایه خدمات بیشتر فراهم می آورد.

در این نشست که جمعی از خبرنگاران و مدیران رسانه های گنبدکاووس حضور داشتند، مسایل و مشکلات توسعه این شهرستان مطرح شد.

برچسب‌ها گنبدکاووس پارک ملی گلستان دادگستری گرگان مرکبات رسانه گلستان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس پارک ملی گلستان دادگستری گنبدکاووس پارک ملی گلستان دادگستری گرگان مرکبات رسانه گلستان سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته

به گزارش همشهری آنلاین، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده آسمان کمی ابری همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در نواحی مستعد پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه) علاوه بر افزایش ابر، وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به‌صورت رگبار و رعد و برق در سطح استان مورد انتظار است.

طی روز پنجشنبه کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید به با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری تا ابری، از بعد از ظهر بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 848386 منبع: ایسنا برچسب‌ها آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي تهران

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان
  • ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی 
  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • کدام استان‌ها بارانی است؟
  • بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود