Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@10:53:01 GMT

امارات ۲۰۰۰۰ دوز واکسن اسپوتنیک به غزه داد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۹۳۹۴

امارات ۲۰۰۰۰ دوز واکسن اسپوتنیک به غزه داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز این اقدام را محمد دحلان، رقیب محمود عباس رئیس‌ حکومت خودگردان فلسطین که در امارات ساکن است، ترتیب داده است.

مقامات بهداشتی غزه اعلام کردند که واکسیناسیون کرونا را روز دوشنبه برای کارکنان پزشکی و افراد دچار بیماری مزمن آغاز خواهند کرد. با بسیاری از بیمارانی که در اولویت واکسیناسیون قرار دارد، تماس گرفته شده و از آنها خواسته شده رضایت خود برای واکسن زدن اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحلیل‌گران این اقدام دحلان که محمود عباس او را از یک دهه پیش از گروه فتح کنار گذاشت و مجبور به تبعید کرد، به عنوان تلاشی برای کسب امتیاز در آستانه انتخابات برنامه‌ریزی‌شده فلسطین در ادامه امسال می‌دانند.

تلاش آمریکا و امارات برای عبور از محمود عباس ترکیه برای دستگیری مسئول سابق جنبش فتح جایزه تعیین کرد

دحلان که زمانی جانشین بالقوه عباس شمرده می‌شد، در یک پست فیس‌بوکی نوشت: «این محموله هدیه سخاوتمندانه‌ای از برادران ما در امارات است. با مردم‌مان قول می‌دهیم که هر تلاش ممکنی را برای ارسال بیشتر واکسن انجام دهیم.»

غزه چهارشنبه هفته پیش نخستین ۲۰۰۰ دوز واکسن اسپوتنیک V ارسال‌شده بوسیله دولت محمود عباس را پس از موافقت اسرائیل با عبور آن ار مرزش با نوار غزه تحت کنترل حماس دریافت کرده بود. 

غزه با دو میلیون نفر جمعیت تا به حال بیش از ۵۴۰۰۰ مورد کووید-۱۹ و ۵۴۳ مرگ ناشی از آن را ثبت کرده است.

کد خبر 586465 برچسب‌ها كروناويروس فلسطین - غزه واکسن امارات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس فلسطین غزه واکسن امارات محمود عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صبا، نهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» اختصاص دارد.

فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» به نویسندگی علی حاتمی و کارگردانی عباس جوانمرد (محصول ۱۳۴۵) چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و سیدمحسن حسن‌زاده (منتقد تئاتر) برگزار می‌شود.

در این نمایش فیلم ۴۵ دقیقه‌ای، حسین کسبیان، بهمن مفید، نصرت پرتوی و محمود دولت‌آبادی به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سایت تیوال مراجعه فرمایند.

دیگر خبرها

  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت