Web Analytics Made Easy - Statcounter

کسانی که دست فرح پهلوی را می‌بوسیدند، سوپر حزب‌اللهی شده‌اند

پاسخ احمدی نژاد به حرفهای حداد عادل:

نمی دانم چرا عده ای وقتی ابراز لطف مردم به من را می بینند چنان خشمگین می شوند که نمی توانند خشمشان را کنترل کنند. این آقا سال ۸۴ هم سنگین ترین فشارها را به من آوردند که در انتخابات شرکت نکنم.

متاسفانه کشور ما در حال حاضر گرفتار کسانی شده که خودشان را برتر از مردم می دانند و به خود حق می دهند که جای مردم تصمیم گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها مملکت را ارث پدر خودشان می دانند و می خواهند مردم را از همه صحنه ها کنار بگذارند.

 چگونه می توان انتظار داشت با نقش آفرینی کسانی که قبل از انقلاب دست فرح پهلوی را می بوسیدند و سپس تغییر چهره داده و سوپر حزب‌اللهی شدند، اوضاع کشور درست شود؟

اگر اداره کشور دست ضدانقلاب بود وضع از این بدتر می شد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

حداد عادل: به احمدی نژاد فکر نکنید؛ تکلیف او روشن است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تلویحا از رد صلاحیت احمدی‌نژاد خبر داد و گفت: اصلا به او فکر نکنید، تکلیف روشن است.

 غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به برخی اخبار درباره کاندیداتوری احمدی‌نژاد برای انتخابات ۱۴۰۰ در گفت: آمدن احمدی نژاد به انتخابات را اصلا در نظر نگیرید به‌نوعی این تکلیف روشن است.

وی گفت: بنابراین چندان تحت تاثیر موضع‌گیری و فضای مجازی و بودن و نبودن و برخی حرف‌زدن‌ها و اظهارنظرها نباشید چرا که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد؛ دوره قبلی هم رخ نداد چه برسد به اینکه الان چهار سال هم گذشته و بدتر هم شده است. یعنی به هر دلیلی آن اتفاق نیفتاد این بار دلایل بیشتر است بنابراین درباره این مسئله نباید فکر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه: asriran.com/003EoC

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ینت نیوز» در گزارشی مدعی شد که «هرزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی آخرین جزئیات طرح حمله به رفح و برپایی اردوگاه پناهجویان در مرکز نوار غزه را نهایی کرده است.

این رسانه صهیونیستی که برای ادعای خود از هیچ منبع موثقی نام نبرد، در ادامه این گزارش از تجمع تانک‌های اسرائیلی در مرز غزه و آمادگی آنها برای ورود به باریکه در صورت گرفتن چراغ سبز برای شروع تهاجم زمینی در رفح خبر داد.

این رسانه مدعی شده که تهاجم زمینی به رفح به‌صورت مرحله‌ای طراحی شده و چنانچه گشایشی در توافق تبادل اسرا با حماس حاصل شود، امکان تعلیق یا تعویق آن وجود دارد.

همچنین، ادعا می‌شود که از منظر حصول توافق تبادل اسرا یا آغاز تهاجم زمینی به رفح، ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده، تکلیف مشخص می‌شود.

 روز گذشته، هیئتی از حماس برای بررسی پاسخ اسرائیل به طرح آتش‌بس ارائه‌شده از سوی قطر و مصر به قاهره رفت.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که در توافق جدید آزادی ۳۳ گروگان زنده و آتش‌بس در نوار غزه پیشنهاد شده است. گفته می‌شود که هیئت حماس پس از رایزنی‌های روز دوشنبه، قاهره را ترک کرده است و با پاسخ مکتوب بازمی‌گردد.

این طور برآورد کرد که رژیم اسرائیل از گزینه «حمله قریب‌الوقوع به رفح» به‌عنوان اهرمی برای ترغیب حماس به قبول تازه‌ترین پیشنهاد آتش‌بس که همین حالا مشغول بررسی آن است، استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره توافق یا حمله به رفح تکلیف روشن می‌شود
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان