Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله شهبازی عصر یکشنبه در نشست بررسی و رفع موانع احداث بیمارستان طالقان که با حضور رییس مرکز املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، افزود: این  شهرستان  فاقد بیمارستان  بوده و  ساخت مرکز درمانی مجهز از مطالبات دیرینه مردم منطقه محسوب می شود.

وی ادامه داد:  برهمین اساس طبق پیگیری ها، مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی کشور با رفع موانع ساخت این بیمارستان موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی یادآور شد که بیمارستان طالقان در محدوده اراضی دانشگاه آزاد اسلامی در دست ساخت قرار گرفته است.

استاندار البرز اظهار داشت: مراحل اولیه اخذ موافقت برای احداث این بیمارستان طی مکاتبات و پیگیری های حضوری محقق شده و جانمایی لازم صورت گرفته است.

وی افزود: اکنون طی رایزنی با رییس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی دستور واگذاری این ملک دریافت شد و در انتظار اعلام قیمت از سوی دانشگاه هستیم که مقرر شد ظرف ۴۸ ساعت اعلام کنند.

استاندار البرز گفت: دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز برای استقرار تجهیزات و نیروی انسانی لازم پس از ساخت بیمارستان  اعلام آمادگی کرده است.

همچنین مهدی عباسی رییس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی نیز در ادامه این جلسه گفت: انگیزه، جدیت و تلاش دلسوزانه استاندار البرز، نگاه و مساعدت بنده را به سمت ساخت بیمارستان طالقان و گره گشایی از پروژه راه سازی این استان معطوف کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس نهایت همراهی را با تمامی پیشنهادات و اقدامات البرز در راستای توسعه استان و رفع موانعی که دانشگاه در آن دخیل است، خواهیم داشت.

عباسی گفت: برای واگذاری ملک دانشگاه آزاد به بیمارستان هیچ مشکلی نداریم، همچنین موافق تعریض بلوار جمهوری با بهره برداری از اراضی مربوط به دانشگاه هستیم.

 کلنگ بیمارستان ۳۲ تختخوابی طالقان اوایل امسال با حضور استاندار البرز و رییس  دانشگاه علوم پزشکی البرز ۱۶ تیرماه امسال به زمین زده شد.

قرار  است این بیمارستان در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع  و با زیر بنای ۲ هزارو۲۰۰ متر مربع با بخش های اورژانس ، داخلی ، زنان ، عفونی و اتاق عمل ساخته شود.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی طالقان البرز کرج وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی طالقان البرز دانشگاه آزاد اسلامی طالقان البرز کرج وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی استاندار البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقات«هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» دانشگاه آزاد سیرجان
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند