Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ حیدری در اولین همایش طرح لبیک ۲۳ (شایسته سالاری و نخبه یابی نزاجا) گفت: امروز به برک اجرای طرح لبیک ۲۳ نزاجا، شایسته سالاری و نخبه گزینی در نیروی زمینی ارتش نهادینه شده است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در این همایش که به صورت ویدئوکنفرانس همزمان با قرارگاه‌های منطقه‌ای ارتش در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد گفت: با اجرای طرح لبیک ۲۳ و ایجاد دفتر سبز برای ارزیابی کارکنان و سناسایی نخبگان، عملکرد تک تک افراد از پایین‌ترین رده تا عالی‌ترین رده‌های سازمانی مورد بررسی قرار می‌گیرد و گزارش این ارزیابی به طور فصلی و سالیانه جهت ارتقاء مشاغل کارکنان و انتصاب شایسته‌ترین فرد در شغل مربوطه به اطلاع مسئولین امر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیدگاه و توجه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد نخبگان افزود: در نیروی زمینی سعی کرده ایم نخبگان را در بدنه نیروی زمینی جذب کنیم و با انتصاب آن‌ها در مشاغل تخصصی، ضمن ارج نهادن به جایگاه ایشان موجبات پیشرفت و تعالی اهداف سازمان را فراهم کنیم.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه شعار اصلی نیروی زمینی ارتش، ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری است تاکید کرد: طرح لبیک ۲۳ نزاجا برنامه‌ای جامع در راستای تکریم جایگاه شایسته سالاری است.

فرمانده نزاجا خاطر نشان کرد: وظیفه اصلی فرماندهان در نیروی زمینی ارتش اینست که با شناسایی استعداد‌های خدادادی کارکنان و به کارگیری افراد مستعد در مشاغل متناسب با استعداد و دانش آن ها، توانایی‌های بالقوه شان را شکوفا سازند.

وی در پایان با اشاره به جوان گرایی و توجه به افراد شایسته توسط امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس که مانع از دستیابی دشمنان به خاک میهن اسلامی شد، اظهار داشت: امروز نیز فرماندهان در مجموعه نیروی زمینی باید از تجربیات پیشکوستان نهایت استفاده را برده و در راستای جوانگرایی و شایسته سالاری فعالیت کنند تا راه پیشرفت و اقتدار میهن اسلامی را استقرار ببخشند.

گفتنی است در این همایش از خانواده شهید سید علی اکبر توفیقی از کارکنان تیپ ۶۵ نیرو مخصوص نزاجا که در سال ۱۳۸۸ در جریان امداد و نجات شهروندان در سد کرج به فیض شهادت نایل آمد تجلیل شد

بیشتر بخوانید: امیر سرتیپ حیدری: ولایت فقیه را صراط مستقیم می‌دانیم

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ حیدری نیروی زمینی شایسته سالاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، در آیین گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، در جمع فرماندهان نزاجا و رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های سراسر کشور که به‌صورت وبیناری برگزار شد، اظهار داشت: معلمان تداوم‌بخش راه انبیا الهی و تبلور عینی اسوه حسنه‌ای هستند که به پیراستن جامعه از آلودگی‌ها و ترویج روشنی در دل‌ها و جان‌ها می‌پردازند.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اهمیت شغل شریف معلمی، افزود: طبق آموزه‌های نورانی دین مبین اسلام، معملی شغل انبیای الهی و نوعی عبادت در تحقق دستورات متعالی خداوند منان است؛ چرا که معلمان تداوم‌بخش راه انبیای الهی و تبلور عینی اسوه حسنه‌ای هستند که به پیراستن جامعه از آلودگی‌ها و ترویج روشنی در دل‌ها و جان‌ها می‌پردازند؛ به همین سبب معلمان در هر رده و جایگاهی از مقامی والا و ارزشمند برخودار بوده و تکریم جایگاه و نام آنان، امری ضروری است.

وی ادامه داد: در نیروی زمینی ارتش نیز بنا به اقتضائات آموزشی و اصول تدوین و تهیه شده در ارتش، برنامه‌های آموزشی و تربیتی جامعی برای کارکنان وظیفه و پایور وجود دارد؛ به همین سبب می‌توان چنین گفت که امر آموزش و تربیت در این نیرو، مرهون خدمات و تلاش‌های مداوم و شبانه‌روزی معلمان و اساتیدی است که با بهره‌گیری از برترین دانش‌های نظامی، به‌روزترین تجربیات و آخرین سبک‌های آموزشی، به تعلیم و تربیت نیرو‌های انسانی مخلص، مؤمن و ماهر مشغول هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، خاطرنشان کرد: شهادت شهید مطهری که خود مظهری تمام‌عیار از معلمی الهی، آموزگاری اخلاق‌مدار و جهادگری کوشا در عرصه آشنا کردن جوانان با حقایق ناب و انوار متعالی اسلامی بود، نمودی از مجاهدت بی‌دریغ و خستگی‌ناپذیر روحانیون عزیزی است که در تمامی دوران و برهه‌های انقلاب اسلامی، دوشادوش دیگر معلمان و اساتید، به تعلیم و تعالی اخلاق جامعه و ترویج آموزه‌های اسلام ناب محمدی مبادرت ورزیده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش