Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص و تامین منابع مالی لازم برای جبران خسارت های زلزله، دستور داد.

به گزارش تسنیم، در جلسه امروز( یکشنبه 3 اسفند) هیئت دولت به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی، وزرای راه و شهرسازی و کشور گزارشی از وضعیت زلزله زدگان استان های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان و خدمات رسانی های انجام شده، به هیأت وزیران ارایه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور در این جلسه ضمن اظهار تأسف از آسیب های وارده به زلزله زدگان و دستور تداوم خدمت رسانی به آسیب دیدگان، به دستگاه های مسئول دستور داد کوشش کنند تا تمام واحدهای ساختمانی آسیب دیده حداکثر تا پایان تیر ماه نوسازی، بازسازی و تعمیر شوند.

روحانی همچنین دستور تخصیص و تأمین منابع مالی لازم در این خصوص را به سازمان برنامه و بودجه کشور صادر کرد.

رئیس جمهور در پایان، ضمن تشکر از حضور به موقع و خدمت رسانی فشرده وزارت راه و شهرسازی، جمعیت هلال احمر، ستاد مدیریت بحران کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از همدلی و هماهنگی مسئولان استان ها، نیروهای مردمی و نهادهای انقلابی قدردانی کرد.

اختصاص کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی به زلزله زدگان در استان های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان

هیأت وزیران در ادامه، با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور برای اختصاص مبلغ 172 میلیارد تومان به عنوان کمک بلاعوض و نیز مبلغ 307 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به خانواده های آسیب دیده از زلزله در استان های کهگیلویه و بویراحمد (سی سخت و دنا) و اصفهان (سمیرم) موافقت کرد.

تصمیم گیری درخصوص چگونگی محاسبه مالیات حقوق و مزایای کارمندان خارج از کشور بهره مند از فوق العاده اشتغال

دولت به منظور رفع اختلاف بین وزارت امور خارجه با سازمان امور مالیاتی کشور درخصوص چگونگی محاسبه مالیات حقوق و مزایای کارمندان خارج از کشور بهره مند از فوق العاده اشتغال، مصوب کرد مبالغ ریالی فوق العاده اشتغال خارج از کشور و مأمورین ثابت، در محاسبه مالیات بر درآمد حقوق مأموران ثابت خارج از کشور بر اساس مأخذ محاسبه ارز پیش‌بینی شده، به منظور حل و فصل اختلافات موجود ملاک باشد.

ارجاع اساسنامه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به مجمع عمومی فدراسیون

هیأت وزیران با توجه به ماهیت غیردولتی و غیرعمومی فدراسیون فوتبال و نظر به اینکه فدراسیون مزبور، فدراسیون حرفه ای می باشد، تهیه و تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال را در صلاحیت دولت ندانسته و آن را به مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اعاده کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/003EoL

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار‌های هلال‌ احمر نیاز به تقویت جدی دارند/ وزارت کشور منابع مالی را تامین کند

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: با توجه به مواردی که در وقوع سیل سال جاری داشتیم، برخی از اقلام انبار‌های هلال‌ احمر که در امدادرسانی‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند را باید دوباره شارژ کنیم.

کولیوند اضافه کرد: یکی از کار‌هایی که ما امسال باید با جدیت پیگیر آن باشیم، مسئله تقویت انبار‌های هلال‌ احمر است.

وی تصریح کرد: گر چه ما در حال حاضر پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم، اما واقعا باید بر اساس مصوبه‌ای که شورای عالی مدیریت بحران درباره تکمیل انبار‌ها داشته است، باید اقلام انبار‌های هلال‌ احمر را تکمیل کنیم.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر کشور تاکید کرد: در حال حاضر انبار‌های ما نیاز به تقویت جدی دارند، اما در صورت بروز حادثه یا سانحه‌ای هیچ وقت نمی‌گذاریم که مردم عزیزمان دست خالی بمانند.

وی اضافه کرد: برای تکمیل انبار‌های هلال‌ احمر می‌طلبد که سازمان برنامه و بودجه و هم مسئولان مربوطه در وزارت کشور به ما کمک کرده و منابع مالی مورد نیاز را برای جمعیت تامین کنند.

کولیوند در ادامه خاطرنشان کرد: ما مذاکرات اصلی را برای خرید و تولید اقلام زیستی و اقلام غذایی انجام داده و پیش قرارداد‌هایی را هم آماده کرده‌ایم که ان شاءالله بتوانیم انبار‌ها و اقلام‌های آنها را تقویت کنیم و این موضوع جزو اولویت‌های اصلی امسال ما قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انبار‌های هلال‌ احمر نیاز به تقویت جدی دارند/ وزارت کشور منابع مالی را تامین کند
  • دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داد
  • تاج به کمیته‌های انضباطی، اخلاق و استیناف ابلاغ کرد: جلوگیری از حاشیه‌های غیرمتعارف در فوتبال
  • دستور تاج: صدور بیانیه در لیگ ممنوع!
  • زیرکوه زیر بار دو هزار میلیارد خسارت سیل/جبران با اجرای ۲۷ مصوبه
  • سازمان لیگ با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • سازمان لیگ فوتبال با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی