Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@07:08:07 GMT

مراسم اعتکاف امسال برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۰۰۸۴

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حاشیه مراسم رونمایی از سبد اول محصولات زندگی تبیان در جمع خبرنگاران از لغو مراسم اعتکاف امسال خبر داد.

وی گفت: اگرچه قرار بود که در شهرهای دارای وضعیت بهتر از جمله شهرهای دارای وضعیت آبی و سفید مراسم اعتکاف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، اما طبق آخرین تصمیم‌گیری کارگروه ملی مدیریت مقابله با کرونا مقرر شده که برگزاری مراسم اعتکاف در همه شهرها منتفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بنابراین امسال در ماه رجب مراسم اعتکاف را نخواهیم داشت، اما به مردم توصیه می‌کنیم در روز مخصوص اعتکاف، اعمال مربوط از جمله روزه‌داری و مناجات و ادعیه را به جا آورند و از صواب آن بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: این تصمیمی است که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به ما اعلام شده و قطعاً خود کارگروه در این باره اطلاع‌رسانی لازم را انجام خواهد داد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مراسم اعتکاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود

پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف عرض ارادت شاعرانِ شعر کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی استاد «جواد محقق» است، هم‎چنین در این مراسم کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرنشان رونمایی می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‏‎گیرد.

این جشنواره رضوی پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • فتوای رهبر انقلاب درباره مصرف داروی سقط جنین با احتمال بارداری و استشمام بوی خوش در اعتکاف
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان