Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ فتح الله حقیقی در جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه همه ما در برگزاری انتخابات تجربه‌های گران قیمتی داریم، اظهار کرد: تمام تلاش ما در گذشته برای برگزاری انتخابات سالم بوده و بنده آنچه در توان داشتم صرف کردم تا انتخابات به صورت سالم و پرشور در استان زنجان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقام عالی اجرایی استان زنجان افزود: آنچه برای ما مهم است اجرای دقیق قانون است.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو نیز تلاش خواهد شد تا انتخابات بر مبنای قانون و با اقتدار تمام برگزار شود؛ در این راستا از همه آبرو و تجربه مدیریتی خودم بهره می‌گیرم تا قانون با اقتدار اجرا شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه رمز موفقیت در برگزاری انتخابات گذشته در استان این بود که تعامل و هماهنگی بین هیأت اجرایی و نظارت وجود داشت، گفت: این موضوع در انتخابات پیش‌رو نیز با قوت بیشتری در دستور کار است.

وی افزود: ما به عنوان سرباز رهبر معظم انقلاب، از همه بضاعتمان استفاده خواهیم کرد که انتخابات افتخاری برای نظام بشود و پر شور باشد.

حقیقی با بیان اینکه کشور ما بر اساس تلاش و وحدت شکل گرفته است، گفت: مقوم‌های وحدت از جمله اعتماد، رضایت و مشارکت است و یکی از جلوه‌های مهم تحقق این مقوم‌ها در عرصه انتخابات می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما برای نمایش وحدت در انتخابات، همه تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به ملت ایران را عقیم می‌گذارد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برگزاری انتخابات در شرایط شیوع کرونا کار سختی است، گفت: اکنون ما در نقطه‌ای ایستادیم که با یک ویروس جهش یافته‌ای مواجه هستیم که بسیار خطرش بالاتر است.

وی با بیان اینکه انتخابات در مرکز استان به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: با آسیب شناسی‌هایی که در انتخابات دوره‌های قبل انجام شده، مراحل انتخابات با تدبیر‌هایی که می‌کنیم، در استان اجرایی می‌شوند.

حقیقی اظهار داشت: باید تدبیری کنیم که در برخی روستا‌ها انتخابات شورا‌ها بدون کاندیدا نباشد.

استاندار زنجان بار دیگر بر ضرورت هماهنگی بین هیأت‌های اجرایی و نظارت در انتخابات تاکید کرد و گفت: همه ما یک تکلیف داریم و باید تلاش کنیم.

در پایان این جلسه نیز احکام اعضای ستاد انتخابات استان اعطا شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سی سخت زلزله تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه انتخابات الکترونیکی استاندار زنجان برگزاری انتخابات سی سخت زلزله تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است

فرزاد پیشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خانوارهای دهک یک تا هفت یارانه بگیر می‌توانند به ازای خرید از این بستر ۲۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف به صورت اعتبار دریافت کنند، اظهار کرد: دراین طرح یازده قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: در طرح جدید شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار یارانه‌بگیر به‌صورت مجزا یارانه نقدی خود را ماهانه دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

به گفته پیشکاری در حال حاضر ۴۷۵ هزارخانوارکردستانی یارانه خود را به خرید کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی اختصاص دادند.

گفتنی است؛ مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6092634

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • کشف ۲۵ مورد تقلب با دستگاه های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است