Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاری فارس: به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در این همایش که به صورت ویدئوکنفرانس همزمان با قرارگاه های منطقه ای ارتش در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد گفت: با اجرای طرح لبیک 23 و ایجاد دفتر سبز برای ارزیابی کارکنان و سناسایی نخبگان، عملکرد تک تک افراد از پایین ترین رده تا عالی ترین رده های سازمانی مورد بررسی قرار می گیرد و گزارش این ارزیابی به طور فصلی و سالیانه جهت ارتقاء مشاغل کارکنان و انتصاب شایسته ترین فرد در شغل مربوطه به اطلاع مسئولین امر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیدگاه و توجه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد نخبگان افزود: در نیروی زمینی  سعی کرده ایم نخبگان را در بدنه نیروی زمینی جذب کنیم و با انتصاب آنها در مشاغل تخصصی، ضمن ارج نهادن به جایگاه ایشان موجبات پیشرفت و تعالی اهداف سازمان را فراهم کنیم.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه شعار اصلی نیروی زمینی ارتش، ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری است تاکید کرد: طرح لبیک 23 نزاجا برنامه ای جامع در راستای تکریم جایگاه شایسته سالاری است.

فرمانده نزاجا خاطر نشان کرد: وظیفه اصلی فرماندهان در نیروی زمینی ارتش این است که با شناسایی استعدادهای خدادادی کارکنان و به کارگیری افراد مستعد در مشاغل متناسب با استعداد و دانش آن ها، توانایی های بالقوه شان را شکوفا سازند.

وی در پایان با اشاره به جوان گرایی و توجه به افراد شایسته توسط امام خمینی(ره) در هشت سال دفاع مقدس که مانع از دستیابی دشمنان به خاک میهن اسلامی شد، اظهار داشت: امروز نیز فرماندهان در مجموعه نیروی زمینی باید از تجربیات پیشکوستان نهایت استفاده را برده و در راستای جوانگرایی و شایسته سالاری فعالیت کنند تا راه پیشرفت و اقتدار میهن اسلامی را استقرار ببخشند.

گفتنی است در این همایش از خانواده شهید سید علی اکبر توفیقی از کارکنان تیپ 65 نیرو مخصوص نزاجا که در سال 1388 در جریان امداد و نجات شهروندان در سد کرج به فیض شهادت نایل آمد تجلیل شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر سرتیپ حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم

ایسنا/سیستان و بلوچستان قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اعلام کرد چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان بازداشت شدند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش