Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:40:17 GMT

دیپلمات پیشین صهیونیست: بایدن صهیونیست واقعی است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۰۲۵۱

دیپلمات پیشین صهیونیست: بایدن صهیونیست واقعی است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد اسبق رژیم صهیونیستی یکشنبه در گفت‌وگویی گفت، «جو بایدن»  رئیس جمهور آمریکا یک صهیونیست واقعی است و برای امنیت رژیم اسرائیل سرمایه گذاری می‌کند.

به نوشته شماره یکشنبه روزنامه «یدیعوت آحارانوت» «دنی آیالون» دیپلمات اسبق صهیونیست که از سال 2002 تا 2006 سفیر این رژیم در آمریکا بود گفت که تاخیر در تماس بین بایدن و نتانیاهو دلیل فنی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیالون، سفیر سابق رژیم اسرائیل در آمریکا گفت با وجود تاخیر تماس تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا با «بنیامین نتایاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، او و دولت وی  برای امنیت اسرائیل سرمایه گذاری می‌کنند. وی با بیان اینکه مسئله خاورمیانه در دولت بایدن جایگاه پایین تری دارد و بایدن مایل است به اموری چون اقلیم جهانی بپردازد گفت، اسرائیل متحد ویژه آمریکا در منطقه همواره موردی استثنا در خاورمیانه محسوب می‌شود.

آیالون با اشاره به تداوم حمایت  ایالت متحده از رژیم اسرئیل گفت، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا یک دوست واقعی است. او یک یهودی است و بایدن خودش گفته که یک صهیونیست واقعی است. به نظرم دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

آیالون با پرداختن به موضع «ایران» گفت، رویکرد بایدن منطقی است و مبتنی بر همکاری و اتحاد بین المللی است، او مردی بسیار باتجربه است. وی 36 سال در کمیته امور خارجه سنا بوده است .

آیالون افزود که بایدن به برجام با شرایط موجود برنمی‌گردد.

وی گفت، که به نتانیاهو پیشنهاد داده به بایدن فرصت دهد، زیرا او «باراک اوباما» رئیس جمهور پیشین آمریکا نیست که بین این دو جوبی‌اعتمادی کامل باشد. بایدن نگرش مثبت‌تری دارد و باید به او فرصتی داد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه در توییتی به ارائه جزئیاتی درباره تماس تلفنی خود با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پرداخت.بایدن در صفحه توییتر خود نوشت: «امروز با نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل صحبت کردم و بر تعهد پایدار ایالات متحده به امنیت متحدمان، اسرائیل تاکید نمودم.»

وی ادامه داد: «تیم‌های ما برای تقویت همکاری‌های استراتژیک آمریکا-اسرائیل درخصوص تمام مسائل امنیتی منطقه از جمله ایران، به صورت مداوم در تماس هستند.»

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل آمریکا سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آمریکا رئیس جمهور آمریکا امنیت اسرائیل صهیونیست واقعی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6089283

دیگر خبرها

  • چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟
  • وضعیت نتانیاهو ۲۰۰ روز بعد از طوفان
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • دیپلمات سابق آمریکایی: کابینه اسرائیل روانی است
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • اعتراضات دانشجویی؛ واقعیت آمریکا بدون روتوش
  • بحران ناتمام تل‌آویو