Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عادل کاظمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: شدت طوفان به قدری سهمگین بودکه علاوه بر شکستن پایه‌های بتنی H شکل و پایه‌های چهارتایی چوبی،پایه‌ی گرد بتنی پیش تنیده را نیز که به استحکام و دوام در شرایط بسیار سخت شهرت دارنداز کمر شکسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود:به دلیل وجود اسپن‌های طولانی در مسیر تغذیه‌ی روستا‌های گنبرف، کردآباد، مجارشین و آشستان در ۱۳ نقطه، پارگی سیم رخ داده بود که همکاران خدوم و ایثارگر مدیریت برق شهرستان اسکو، از همان ساعات آغازین بروز بحران، عازم منطقه شده و طی عملیات‌های طاقت‌فرسا در طول سه روز که تا پاسی از شب ادامه داشت، با همتی ستودنی توانستند نعمت روشنایی را دوباره به منازل روستاییان عزیز هدیه بخشند.

او با اشاره به این‌که برق روستای سفیده‌خوان نیز در اثر بروز طوفان و بارش سنگین برف، با مشکل مواجه شده بود افزود:در اثر طوفان، سه اصله تیر چوبی فشار متوسط به طور کامل شکسته و هفت اصله تیر در حد فاصل روستا‌های سفیده‌خوان و لیقوان آسیب شدیدی دیده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریزبا اشاره به این‌که در اثر این حادثه، قسمتی از فیدر ۲۴ سعیدآباد روستای سفیده‌خوان با مشکل مواجه شده بود اضافه کرد: با توجه به وضعیت نامناسب جوی، همکاران امور برق ائل‌گلی در منطقه حاضر شده و ژنراتور‌های برق را بلافاصله در روستا راه‌اندازی کردند تا روستاییان عزیز با مشکل برق مواجه نشوند.

کاظمی افزود:همزمان اکیپ‌های عملیاتی نوسازی و امور برق ائل‌گلی پس از تلاش‌های مستمر، موفق شدند تا در عصر روز جمعه، چاله‌کنی‌ها را در شرایط کولاک و طوفان انجام داده و تیر‌های آسیب‌دیده را ترمیم و شبکه را به طور کامل برق‌دار کنند

انتهای پیام /

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم

بارش برف در چهل و هشتمین روز از بهار در روستاهای کندوان، عنصرود، آشستان، کرد آباد و گنبرف بخش مرکزی اسکو از بعد از ظهر امروز آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علی تدین بخشدار مرکزی اسکو عصر امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ ظهار کرد: به علت گرمای هوا و ذوب شدن فوری برف خساراتی به محصولات کشاورزی وارد نشده است، اما در ارتفاعات به علت سرمای حاکم و ماندگاری برف در روی محصولات و درختان فعلاً قابل پیش‌بینی نیست که خساراتی به محصولات وارد می‌شود یا نه.

برودت هوا در برخی مناطق روستایی اسکو به نزدیک یک درجه بالای صفر رسیده و مردم این شهرستان را غافلگیر کرده است.

اداره کل هواشناسی استان با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از عصر امروز دوشنبه، تشدید سامانه بارشی، موجب رگبار باران و رعد برق در همه نواحی آذربایجان شرقی و در نواحی مستعد، بارش تگرگ و وزش باد گاهی شدید خواهد شد که احتمال رخداد تندبادهای لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

کد خبر 751265

دیگر خبرها

  • ۱۱۰هزار مدرسۀ آسیب‌دیده در کشور سال ۱۴۰۳ نوسازی می‌شود
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • اصلاح حادثه خیزترین تقاطع جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • بارش برف و کولاک همراه با مه غلیظ در ژالانه
  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • بارش برف بهاری در عنصرود شهرستان اسکو
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون