Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:36:47 GMT

پیروزی یاران حیدری‌راد و موسوی در یورو لیگ هندبال

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۰۴۹۶

پیروزی یاران حیدری‌راد و موسوی در یورو لیگ هندبال

تیم دینامو بخارست رومانی در دیدار معوقه هفته سوم یورو لیگ به پیروزی دست یافت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، در ادامه بازی های یورو لیگ اروپا تیم هندبال دینامو بخارست رومانی که دو بازیکن هندبال کشورمان سعید حیدری راد و سید علیرضا موسوی را در اختیار دارد، در دیدار معوقه هفته سوم این مسابقات در خانه به مصاف نماینده کشور اسلواکی یعنی تیم "تاتران پِرشوو" رفت که با درخشش سنگربان ایرانی، سعید حیدری راد، باحساب 32 بر 30 این تیم را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بازی که نیمه اول آن با برد 16 بر 15 میزبان تمام شد، حیدری راد 50 دقیقه در چارچوب دروازه دینامو قرار گرفت و 9 سیو را به ثبت رساند. موسوی در این دیدار نتوانست برای دینامو گلزنی‌ کند.

 

یاران حیدری راد با این برد 5  امتیازی شدند و در گروه  B این مسابقات در جایگاه پنجم قرار گرفتند. نماینده رومانی در دیدار بعدی به مصاف نیمس فرانسه تیم رده سوم جدول می رود.

 

در گروه B تیم فوکس برلین آلمان با 10 امتیاز صدرنشین است. گفتنی است از هر گروه 4 تیم به مرحله بعدی صعود می کند.

هندبال تیم ملی هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال تیم ملی هندبال حیدری راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد