Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا  علی زینی‌وند روز یکشنبه  در سمینار فرمانداران و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان کرمان در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان با اشاره به شرایط سختِ کاری فرمانداران با وجود کمبود اعتبارات عنوان کرد: مجموعه فرمانداران استان ترکیبی از نیروهای باتجربه، جوان و باانگیزه هستند و طی چند ماه حضورم در استان شاهد تلاش آنها هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان به شرایط کشور و نظام بین‌الملل اشاره داشت و گفت: مشارکت در انتخابات مهمترین عامل اقتدار کشور در سطح ملی و معادلات بین‌المللی است. 

زینی‌وند از جوانان و اقشار تحصیل کرده برای داوطلبی در انتخابات شورای شهر و روستا دعوت کرد و گفت: شوراهای اسلامی در همه روستاها باید فعال شوند و با حضور جوانان و تحصیل‌کرده‌ها منشا تحولات سازنده در جوامع محلی باشند. 

وی خطاب به فرمانداران تصریح کرد: در تشکیل هیات‌های اجرایی نباید جناحی رفتار شود، افراد بی‌طرف باید در این هیات‌ها باشند و در حقیقت هیات‌های اجرایی ویترینی از معتمدان شهر و روستا هستند که باید جوانان، خانم‌ها، روحانیت، کسبه و حقوقدان‌ها و همه اقشار در آن باشند.

استاندار کرمان افزود: اینکه چه فردی در این انتخابات حداکثر رای را به دست می‌آورد به ما ارتباطی ندارد و ما باید وظیفه خودمان را در برگزاری صحیح انتخابات اجرا کنیم.
زینی‌وند، تعامل با هیات‌های نظارت در چارچوب وظایف آنها و حفظ فضای تعاملی استان را از اهم مسائل در برگزاری انتخابات برشمرد و ادامه داد: حتی اگر مسئول رسمی بخواهد این تعامل را خدشه‌دار کند، فرمانداران و بخشداران نباید از آن دنباله روی کنند، تعاملی که اکنون در استان برقرار است با موضع عزت و اقتدار اجرایی فرماندار باید حفظ شود. 
وی انتخابات، کرونا، معیشت و امنیت را از اولویت‌های کاری برشمرد که مدیران باید به آن توجه کنند و بیان کرد: تا پایان مدتی که مسئول هستید، وظایف قانونی خود را با دست پاکی و محکم در چارچوب نظام جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت انجام دهید که عین مردانگی است.
استاندار کرمان، توجه جدی و مدیریت در اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با بیماری کرونا را مورد تاکید قرار داد.
زینی‌وند ابراز داشت: در بحث معیشت مردم و اشتغال کمک کنید، ظرفیت شهرستان‌ها را فعال کرده و از وام‌های مشاغل روستایی بهره‌ ببرید.
وی همچنین پیگیری تا حصول نتیجه نهایی در مصوبات جلسات را از فرمانداران و مدیران خواست و گفت: هیچ مصوبه‌ای را فراموش نمی‌کنیم و باید اجرا شوند. 

استاندار کرمان تعامل با نمایندگان را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: تاریخ خواهد گفت که دولت تدبیر و امید در چه شرایطی چه کارهای بزرگی انجام داد و ما باید از این خدمات دفاع کنیم.
 زینی‌وند اظهار داشت: به عنوان استاندار هیچ چالشی در این استان نداریم و تمام اعضای شورای تامین برادرانه درکنار هم کار می‌کنند و هماهنگی مثال زدنی میان آنها وجود دارد. 
استاندار کرمان به تحولات مدیریتی در سطح استانداری نیز اشاره داشت و گفت: همه این تغییرات و تحولات با هدف کارآمدی افراد و قرارگیری در جایگاه خودشان صورت گرفته و هیچ انگیزه دیگری پشت آن نیست.  
 

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ کرمان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ کرمان اخبار کنکور استاندار کرمان زینی وند هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند

استاندار کرمان گفت: متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با بیان اینکه ضرورت دارد تا اداره کل میراث فرهنگی استان نسبت به ثبت آثار دفاع مقدس اقدام کند، اظهار کرد: در خصوص یادمان شهدای گمنام باید مکان‌یابی خوبی انجام شود. وی با تأکید بر اینکه در صورت درخواست دستگاه‌ها جهت تدفین شهید گمنام، اعتبار لازم برای ساخت یادمان شهید نیز دیده شود، افزود: نمادها باید حفظ شود، لذا در نقاطی که لشکر ۴۱ ثارالله عملیات انجام داده است نیز یادمان‌ها احداث شوند. استاندار کرمان در ادامه با اشاره به ابلاغ اعتبار چاپ و نشر کتاب شهدا از محل شرکت‌ها و بانک‌ها در سال‌جاری، صریح کرد: پیشنهاد می‌شود در این زمینه پروژه‌ها تعریف، مشخص و با مدیریت بنیاد حفظ آثار کار انجام شود. وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی، جلسات مکرر و انجام کارهای حقوقی، تصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا بر عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است؛ البته جایگاه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این طرح محفوظ است و شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند. کد خبر 748577

دیگر خبرها

  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم