Web Analytics Made Easy - Statcounter

امسال در همدان ۱۰ ماساژور مرد که زنان مشتری‌شان بوده‌اند، دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا از همدان؛ مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از بازداشت فردی خبر داد که براساس بررسی‌های به عمل آمده فاقد هر گونه مجوز قانونی از مراجع ذی‌صلاح بوده و اقدام به ماساژدرمانی حتی برای بانوان می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمد کریمی با اعلام خبر بازداشت این فرد شیاد، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: این فرد در منزل مسکونی خود در حوالی میدان رسالت اقدام به پذیرش و ماساژ مراجعان می‌کرد.

وی افزود: متهم دستگیر شده ضمن تبلیغات در فضای مجازی در زمینه ماساژدرمانی، در تبلیغاتی که به صورت کارت ویزیت تهیه شده بود و تعداد بسیار زیادی از این کارت ها در محل انجام فعالیت‌های خلاف قانون وی موجود بود، خود را محقق، سخنران در حوزه‌های انگیزشی امید به زندگی، ثروت اندوزی و کسب ثروت و همچنین تدریس خصوصی و کاربردی دروس حسابداری در مقاطع دیپلم، کاردانی و کارشناسی، انجام پروژه‌های مالی، کارآموزی، نگارش مقاله و تحقیقات تخصصی حسابداری و حسابرسی معرفی کرده است.

کریمی با بیان اینکه این اقدام با همکاری معاونت ارجاعی دادستان، پلیس امنیت اخلاقی و کلانتری ۱۱۵ انجام شد، ادامه داد: در سال جاری بیش از ۱۰ واحد متخلف که در زمینه ماساژ درمانی حتی برای جنس مخالف فعالیت داشته اند، شناسایی شده و در زمینه پلمب واحد متخلف و جلب این افراد اقدامات لازم صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، وی ضمن تأکید بر نظارت مستمر در راستای سلامت مردم به شهروندان توصیه کرد: برای خدمات درمانی به ویژه ماساژدرمانی و درمان های سنتی به مراکز فیزیوتراپی و پزشکان طب سنتی ایرانی سطح شهر که دارای مجوز بوده و با رعایت اصول پزشکی و اخلاقی مبادرت به این کار می کنند، مراجعه کرده و از مراجعه به افراد شیاد که بعضاً سلامت جسمی و روحی و روانی مراجعان را به خطر می‌اندازند، خوداری کنند. 

لینک کوتاه: asriran.com/003EoY

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • لیدر سپاهان دستگیر شد؛ تاوان توهین به زنان پرسپولیسی!
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت