Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سبک زندگی ایرانی- اسلامی نماد استقلال ما است و از این رو باید جهاد همه جانبه و هوشمندانه را در فضای مجازی طبق فرمایشات رهبری پیش بگیریم.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد قمی امروز یکشنبه در مراسم رونمایی از «سبد محصولات زندگی تبیان» با ابراز خرسندی نسبت به رایج شدن مسئله محوری در کشور تأکید کرد: باید توجه ما به این مسئله معطوف باشد که هر زیست بوم و اقلیمی مسائل مرتبط با خود را دارد و باید چاره اندیشی متناسب با این فهم از مسئله‌ها صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برای مبارزه در مواجهه با هجمه‌ای که دشمنان بشریت از طریق فضای مجازی با خانواده کرده اند، باید به دنبال روش‌های اختصاصی و بومی متناسب با خودمان باشیم.

قمی با اشاره به اینکه محصولات مرتبط با پلتفرم «زندگی تبیان» بسیار نوآورانه و خلاق در حوزه زیست بوم فضای مجازی ارائه شده است، تصریح کرد: اتفاقات خوبی در مسیر پیشرفت الگوی بومی ایرانی- اسلامی رخ داده است و در این راستا در شورای عالی انقلاب فرهنگی از زحمات دکتر ستاری برای تحقق این امر تشکر کردم.

وی با تأکید بر اینکه ما با الگو‌های بومی خود حرف نو در عالم داریم، اظهار داشت:، اما متأسفانه روایات این پیشرفت‌ها را به خوبی عرضه نکرده ایم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه باید پیشرفت‌ها را روایت کرد، خاطرنشان کرد: باید نیمه پر لیوان را به جهانیان نشان دهیم.

وی با اشاره به محصولاتی که در حوزه زیست بوم خانواده فضای مجازی از سوی تبیان رونمایی شد، ادامه داد: گام برداشتن در مسیر زندگی و بسنده نکردن به توصیه‌ها از مبانی معرفتی ما در سامان دادن به سبک زندگی ایرانی-اسلامی است.

قمی گفت: سبک زندگی ایرانی- اسلامی نماد استقلال ما است و از این رو باید جهاد همه جانبه و هوشمندانه را در فضای مجازی طبق فرمایشات رهبری پیش بگیریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: بدون خانواده‌ای سرزنده و نزدیک شدن به حیات طیبه نمی‌توان گام محکم و استوار برای تحقق این جهاد هوشمندانه برداشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قمی تبیان حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان