Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اداره کل زندان‌های تهران، ضمن ابراز تاسف، نسبت به این واقعه اعلام کرد: مرحوم محجوبی، اخیرا، دچار مسمومیت از طریق مصرف خودسرانه دارو شده بود که بلافاصله جهت درمان به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل گردید؛ بنابراین اطلاعیه، فرد مورد اشاره، دارای سابقه بیماری بوده و به همین دلیل در جریان تحمل محکومیت، تحت نظر پزشک قرار داشته و تمام مراقبت‌های پزشکی در طول دوران حبس این محکوم به صورت کامل انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اداره کل زندان‌های تهران در این اطلاعیه تاکید کرده است: پس از بستری شدن این فرد در بیمارستان، اقدامات ویژه درمانی برای وی در نظر گرفته شد، که علی‌رغم تلاش‌های فراوان کادر پزشکی، متاسفانه زندانی مورد اشاره فوت می‌کند.

در این اطلاعیه آمده است: در زمان ورود محکوم به بیمارستان و انجام معاینات تخصصی پزشکان متوجه چند بسته حاوی مواد سیاه‌رنگ پودری در معده وی شدند که پس از خارج کردن بسته‌های مورد اشاره این موضوع توسط کادر بیمارستان صورتجلسه و برای بررسی دقیق و اعلام نتیجه نهایی به پزشکی قانونی سپرده شد.
بر اساس این اطلاعیه: بر اساس اعلام هم بندی‌های بهنام محجوبی وی با اراده و تصمیم خود و بدون مشورت پزشک اقدام به مصرف خودسرانه چندین داروی خود و دیگران در زندان به صورت همزمان کرده است که این ادعا‌ها در حال بررسی دقیق همه جانبه است.

اداره کل زندان‌های تهران تصریح کرده: در تاریخ ۱۲ بهمن ۹۹ با نظر مرجع قضایی به دلیل بیماری محکوم مورد اشاره با تعویق اجرای مجازات وی موافقت می‌شود مشروط به اینکه وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی جهت خارج شدن از زندان اخذ شود این موضوع رسما و به صورت کتبی به وی ابلاغ می‌شود.
اطلاعیه اداره کل زندان‌های استان تهران می‌افزاید: بررسی دقیق علت فوت این زندانی در پزشکی قانونی صورت می‌گیرد که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است، این فرد در غائله خیابان گلستان هفتم در سال ۹۶ دستگیر و پس از طی همه فرایند‌های قضایی، به تحمل حبس محکوم شده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سی سخت زلزله تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه اداره کل زندان ها بهنام محجوبی مسمومیت سی سخت زلزله تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه اداره کل زندان مورد اشاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل

کمال‌الدین میرجعفریان در نشست با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اظهار کرد: توسعه فضای کتابخانه‌ای در اردبیل و نزدیک شدن به سرانه متوسط کشوری یکی از مطالبات دانش‌آموزان و دانشجویان در سال‌های اخیر بوده است.

او ادامه داد: در پاسخ به این نیاز و رفع نیازمندی‌ها پس از جلسات متعدد کارشناسی پراکندگی کتابخانه‌های عمومی در سطح شهر اردبیل مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و برای رفع مشکلات فرهنگی تلاش می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل هم در این جلسه از مذاکره با خیر کتابخانه‌ساز برای احداث کتابخانه عمومی خبر داد و افزود: خیرین کتابخانه‌ساز آماده احداث پروژه احداث کتابخانه عمومی پس از تحویل زمین هستند.

پروانه رضاقلیزاده خاطر نشان کرد: بر اساس برآورد صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود طی یک تا ۲ سال آینده بتوانیم کتابخانه‌هایی شایسته در مناطق مختلف شهر اردبیل افتتاح کنیم تا شهروندان ساکن در این مناطق از فضای مطالعاتی و خدمات کتابخانه‌ای آن بهره‌مند شوند.

او ادامه داد: دسترسی آسان به کتابخانه یکی از استاندارد‌های فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و موسسات کتابداری (ایفلا) می‌باشد و این امر مستلزم افزایش تعداد کتابخانه‌ها در مناطق مختلف شهری و روستایی است.

در این جلسه مقرر شد تا در خصوص تامین زمین مورد نظر برای احداث کتابخانه عمومی در محلات دروازه مشگین و میدان جهاد که وسعت و تراکم جمعیت قابل توجهی داشته و از کتابخانه‌های عمومی شهر فاصله چشمگیری دارد، اقدامات لازم توسط دستگاه‌های ذیربط صورت بگیرد.

همچنین اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل مکلف شد زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع در خیابان دامپزشکی برای احداث کتابخانه در اختیار کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل قرار دهد.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است. در حال حاضر تعداد کتابخانه‌های استان اردبیل ۸۲ باب (با یک میلیون جلد کتاب) است که ۶۵ باب از آنها زیر نظر مستقیم اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی اداره می‌شود و ۱۷ باب دیگر با مشارکت سایر ارگان‌ها و نهاد‌های خصوصی و دولتی فعالیت می‌کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بازتخصیص آب غیرمتعارف به ۳۱ صنعت استان یزد
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز