Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی منصوری گفت: یک بسته حمایتی از اشخاص کارآفرین با همکاری همه دستگاه‌های ذی ربط بخش خصوصی آماده کردیم که در کمیسیون اقتصادی دولت به تصویب رسیده است و هم اکنون منتظر تصویب آن در دولت هستیم.

به گزارش برنا؛ عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به آخرین وضعیت بسته حمایتی از اشخاص کارآفرین گفت: یک بسته حمایتی از اشخاص کارآفرین با همکاری همه دستگاه‌های ذی ربط بخش خصوصی آماده کردیم که در کمیسیون اقتصادی دولت به تصویب رسیده است و هم اکنون منتظر تصویب آن در دولت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این بسته، متفاوت از روالی که تاکنون وجود داشته قرار نیست از بنگاه‌ها حمایت شود بلکه بنا داریم از شخص کارآفرین حمایت کنیم و کارآفرینان با هویت رسمی به صورت سیستمی در داخل و در جهان معرفی شوند همچنین در این بسته امکان صدور روادید به صورت تسهیل شده، امکان برخورداری از تسهیلات بانکی به روش تسهیل شده و... فراهم است و امیدواریم این بسته شروع جدیدی برای حمایت از کارآفرینان باشد تا قابلیت‌های فردی آنها به نمایش گذاشته شود.

منصوری تصریح کرد: در سال‌های گذشته برنامه اشتغال روستایی را دنبال کردیم و حدود 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود کم در اختیار کارفرمایان و کارآفرینان روستایی قرار دادیم همچنین در بخش شهری تبصره 18 را داشتیم که معادل 1 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی به آنها اختصاص دادیم و از سال‌ 97 تاکنون این برنامه‌ها که جنس تامین مالی و بانکی بوده تامین شده است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال درمورد برنامه‌های آتی این معاونت در حمایت از کارآفرینان گفت: آنچه که اکنون در دستور کار خود داریم این است که از اشخاص کارآفرین حمایت کنیم تا منزلت اجتماعی آنها مورد توجه قرار گیرد مثلا صدور روادید ورود به کشورها و واردات تکنولوژی برای آنها تسهیل شود، در شرکت‌هایی که کارآفرینان وجود دارند مسائل گمرکی تسهیل شود و سایر اقداماتی در این خصوص که در برنامه‌های آتی خود داریم.

منصوری در پایان با اشاره به تسهیلات ویژه فرد کارآفرین برتر گفت: براساس برنامه ریزی‌هایی که انجام دادیم قرار است شخص کارآفرین برتر ملی و همینطور استانی بتواند با کارت شناسایی خود از منابع اعتبار بانکی استفاده کند.

//انتهای پیام: 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی عیسی منصوری بسته حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی

مرتضی ذاکریان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در یازدهمین کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ استان ۶۶ طرح با ۷۷.۵ میلیارد تومان به تصویب رسید.

به گفته وی در مجموع یک هزار و ۳۰۹ طرح در کمیته استانی به ارزش دو هزار و ۲۶۸ میلیارد تومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۹۸ طرح تا کنون به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده است، بیان داشت: تا کنون به ۵۳۴ طرح بیش از ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: ۲۹۵ طرح از سوی بانک‌های عامل برگشت خورده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۹ درصد تسهیلات تخصیصی تا کنون جذب شده است، عنوان کرد: مجموع تسهیلات تخصیصی تا کنون یک هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان بوده است.

ذاکریان بیان داشت: ۱۳۲ میلیارد تومان از تسهیلات نیز در دست پرداخت است.

به گفته وی خراسان جنوبی در رتبه چهارم پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ کشور قرار دارد.

کد خبر 6088760

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی