Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم هندبال شهید شاملی کازرون گفت: برای جذابیت لیگ بهتر است لژیونرهای شاغل در اروپا به ایران برگردند. مشکل تیم ملی فقط سرمربی نیست و بازیکن موثر هم کم داریم.

علی رحیمی، دروازه‌بان تیم هندبال شهید شاملی کازرون، درباره درباره قهرمانی این تیم در رقابت‌های سوپر لیگ هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خوشبختانه امسال با وجود کرونا مسابقات لیگ برگزار شد اما به هر جهت به دلیل محدودیت‌هایی که وجود داشت و چون لیگ متمرکز بود آن کیفیت لازم و همیشگی را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از این جهت که اکثر بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌های مختلف تقسیم شده بودند و پخش زنده تلویزیونی هم جای خود را به تماشاگران داده مسابقات خوب و تماشایی را شاهد بودیم. البته نبود تماشاگر یک امتیاز منفی برای همه تیم‌ها بود ولی در چنین شرایطی چاره‌ای جز اعمال این محدودیت‌ها نبود.

او اضافه کرد: مسابقات در چند مرحله برگزار شد که آخرین مرحله آن به میزبانی تهران بود. هشت بازی انجام دادیم که هر هشت بازی هم به منزله فینال بودو فدراسیون به‌خاطر مسابقات قهرمانی آسیایی جوانان در تلاش بود هز چه سریع‌تر لیگ را تمام کند به همین دلیل فشار زیادی روی تیم‌ها بود اما در هر صورت بازی‌ها تمام شد و خوشبختانه با کسب عنوان قهرمانی کمی از این خستگی‌ها رفع شد.

گلر تیم شهید شاملی با اشاره به رقم دستمزدها در فصل 99 لیگ هندبال ادامه داد: یکی از نکات مثبت تیم ما امسال مبلغ قراردادهایمان بود که در قیاس با سایر تیم‌ها تقریبا مبلغ موجه‌تری بود. مدیریت باشگاه هم حمایت خیلی خوبی داشت و حتی بعد از برخی بازی‌ها پاداش‌های خوبی به تیم می‌داد که در این شرایط بحران اقتصادی اقدام خوبی بود.

رحیمی در خصوص جذب بازیکن خارجی برای لیگ هندبال توضیح داد: این پدیده در گذشته در هندبال بوده است که به نظر مسئله بدی نیست و اگر بازیکن خوبی باشد قطعا در کیفیت مسابقات موثر خواهد بود. اما موثر تراز بازیکنان خارجی حضور لژیونرهای خودمان است که در حال حاضر در لیگ اروپا شاغل هستند.

او در پایان خاطرنشان کرد: زمانی هندبال ایران در آسیا جزو بهترین‌ها بود ولی الان به‌خاطر مشکلات ارزی که داریم اکثر ستاره‌ها جذب تیم‌های خارجی می‌شوند و دیگر نمی‌توانند برای تیم ملی به میدان بروند. برخی معتقد هستند مشکل نداشتن مربی خوب خارجی است که باید بگویم هندبال رشته تیمی است و حتی اگر بهترین مربی هم در کنار خود داشته باشد وقتی تیم ناقص باشد مربی کاری نمی‌تواند انجام بدهد. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال علی رحیمی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | فرا رسیدن بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید و هت‌تریک روبرت لواندوفسکی تیترهای کیوسک امروز (سه‌شنبه 30 آوریل 2024) بودند.

میلان ترمز گرفت؛ اعتراض هواداران مانع معامله لوپتگی
گاسپ شماره 10؛ سرمربی آتالانتا دهمین فصلش را در 2025 شروع می‌کند اسپالتی: باجو و توتی را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنم
یک ماه مانده تا یورو، ملاقات سورپرایزکننده با سرمربی تیم ملی
رم، یک نه دیگر یووه، سامارژیچ دوباره به گزینه‌ها برگشت
شرایط اودینزه، باعث شده جونتولی وضعیت هافبک صرب را بررسی کند رئال مادرید جهنم است ال‌کلاسیکوی اروپا
لواندوفسکی تعیین‌کننده یک بازی جنجالی ال‌کلاسیکوی اروپا در مونیخ
لوانسه‌فسکی لواندوفسکی منجی برنامه پاکسازی منچستریونایتد
باشگاه به پیشنهادها برای همه بازیکنان گوش می‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!