Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@07:16:10 GMT

باقری: دشمنان با خفت منطقه را ترک کردند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۱۹۳۶

سردار سرلشکر پاسدار ‌محمد باقری‌‌ صبح امروز ‌در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی ‌اظهار داشت: همان‌طور که مستحضرید نیروهای مسلح در دو سال اخیر با فشار‌هایی از سوی دشمن و مواردی چون خروج از برجام، تشدید تحریم‌ها و به تناوب، تشدید فشار‌های نظامی و دفاعی مواجه شد که بحمدالله با فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش‌های صورت گرفته و عنایت پروردگار در نهایت دشمن با خفت منطقه را ترک کرد و آرزوهایش به نتیجه نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شکست سیاست‌های تمامیت‌خواهانه دشمن در قبال جمهوری اسلامی ایران ، افزود: بحمدالله ملت ایران امروز همچون گذشته به برکت خون شهیدان سربلند و سرافراز به راه و مسیر خود ادامه می‌دهند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در یکی دو ماه آخر دولت ترامپ فشار‌های دشمن نسبت به گذشته سنگین‌تر شد و در منطقه تحرکاتی انجام داد، گفت: در این بازه زمانی به امر فرماندهی معظم کل قوا، نیرو‌های مسلح 10 رزمایش را در سراسر کشور برگزار کردند که از قبل برنامه‌ای جهت برگزاری این رزمایش‌ها نداشتیم و به یکباره این رزمایش‌ها پس از ابلاغ با قدرت برگزار شدند.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: این رزمایش‌ها در حوزه‌های مختلف موشکی، هواپیما‌های بدون سرنشین، دریایی و پدافند هوایی برگزار و سبب شد تا شیطنت‌های دشمن در منطقه پایان بگیرد و مجبور شود که منطقه را ترک کند؛ در این مدت امنیت کشور به خوبی حفظ شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه اظهار داشت: امروز وارد دوره جدیدی شده‌ایم که با مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی ان‌شاءالله با کاهش تحریم‌ها و عقب‌نشینی دشمن مواجه خواهیم شد.

وی در این زمینه گفت: در سه روز گذشته شواهدی از کاهش تحریم‌ها دیده می‌شود؛ به طوری که آن سه موردی که ترامپ در سازمان ملل متحد مطرح کرده بود تا بتواند از عامل ایجاد فشار علیه ایران استفاده کند، رای نیاورد؛ دولت جدید آمریکا با مکاتبه رسمی آن سه مورد را پس گرفت و به نحوی بابت مسیر انتخابی گذشته، عذرخواهی کرد و امروز تلاش دارد که با حداقل امتیاز به برجام برگردد که این‌ها نشان از اقتدار چشمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سرلشکر باقری افزود: همچنین نیرو‌های مسلح در کنار دفاع و امنیت که مسئولیت اصلی‌شان است در یک سال گذشته در مقابله با شیوع ویروس کرونا حداکثر تلاش را داشتند و توانستند با پذیرش بیماران در 58 بیمارستان و ایجاد قرنطینه مانع از شیوع بیشتر این بیماری شوند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: همچنین با انجام «طرح غربالگری سپهبد شهید قاسم سلیمانی» 80 درصد مردم را غربالگری کردند که اجرای این طرح توسط بسیجیان موجب کنترل بیماری شد و اگر اجرای این‌گونه فعالیت‌ها نبود، امروز میزان فوتی‌ها از 500 نفر به کمتر از 80 نفر نمی‌رسید و اگر این تلاش‌ها نبود در همین مدت تعداد تلفات ما به 10 هزار نفر می‌رسید.

سرلشکر باقری با بیان اینکه اقدامات دیگر در کمک مومنانه نیز وجود دارد که به برکت خون شهیدان این اقدامات صورت گرفته و همچنان ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: تلاش می‌کنیم تا به برکت خون شهیدان و لطف الهی بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ارتش دشمنان داعش سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه پنجشنبه در مجمع سرمربیان صالحین شاهرود در سپاه ناحیه این شهرستان در با اشاره به اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاوردهای امروز کشور مرهون خون مطهر شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به شبکه‌سازی نظام تربیتی صالحین اشاره کرد و افزود: اساتید، استادیاران، سرمربیان، مربیان و متربیان فعال در شبکه تربیتی صالحین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند که البته باید در کنار توجه به نیروی انسانی مجرب به محتوای غنی نیز توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه فرماندهان سپاه در رده‌های مختلف باید از نقش خود در طرح و تبیین محتوای مورد نیاز برای کادرسازی به خوبی مطلع باشند تصریح کرد: اگر در نظام تربیتی صالحین به امر کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی ایران با دقت و حساسیت توجه نداشته باشیم نباید امیدی به تحقق این مهم در سایر بخش‌ها داشته باشیم.

مطیعی با تاکید بر اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از شبکه‌سازی نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی به کار گرفته است گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مساجد را محور تمام فعالیت‌های جوانان می‌دانند لذا نباید ایجاد جاذبه برای جوانان در فضایی غیر از مسجد سبب فاصله گرفتن این قشر از مسجد شود!

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند با انواع روش‌ها ما را از حساسیت و دغدغه‌مندی نسبت به مسائل گوناگون دور کند که اگر چنین شرایطی رخ دهد با اهداف انقلاب اسلامی فاصله خواهیم گرفت.

امام جمعه سمنان دغدغه‌مندی را در مقایسه با تلاش و کوشش دارای اهمیت و اولویت بیشتری دانست و گفت: کسب مهارت‌های لازم برای ارتباط مؤثر با جوانان، نوجوانان و متربیان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

کد خبر 6088870

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد