Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا میرجلیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار بود این دیدار در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ دسته سه قهرمانی باشگاه‌های کشور یکشنبه‌شب در ورزشگاه آهن‌شهر بافق برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه علت حضور نیافتن تیم اصفهان برای انجام مسابقه با نماینده استان در لیگ مشخص نیست ادامه داد: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از بررسی موضوع، نتیجه را به هیات فوتبال اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار کرد: تیم سنگ‌آهن بافق در گروه پنج این مسابقات با هفت بازی، سه برد، یک شکست و سه تساوی و ۱۴ گل زده و ۹ گل خورده و تفاضل گل مثبت پنج، با کسب ۱۲ امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارد.

میرجلیلی گفت: سنگ‌آهن بافق چهار بازی دیگر پیش‌رو دارد که به ترتیب باید به مصاف تیم‌های خلیج فارس میناب، مرودشت فارس، هرنگ جوان بستک هرمزگان و صنعت فولاد اصفهان به میدان برود.

مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم کشور زیرنظر فدراسیون پیگیری می‌شود و در این مرحله بازیکنان تیم‌ها به صورت تک بازی با یکدیگر بازی می کنند و در مجموع در ۶ مورد میزبان و همین تعداد مهمان هستند.

در پایان این مرحله تیم‌های اول و دوم به مرحله نهایی صعود می کند و تیم‌های سوم و چهارم برای فصل بعد در جدول مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم باقی می ماند و تیم‌های پنجم به بعد به لیگ‌های استانی سقوط می‌کند.

در مرحله دوم ۱۰ تیم صعود کننده به همراه ۲۰ تیم باقی مانده از فصل قبل بازی‌های مرحله نهایی را در سه گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می کند.

هم‌اکنون ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه حضور دارد و سالانه حدود ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که نقش مهمی در توسعه این رشته دارد.

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد اصفهان بافق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد اصفهان بافق اخبار کنکور لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم، ذوب آهن اصفهان میزبان نساجی است.

این دیدار که قرار بود امروز چهارشنبه، از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شود، با اعلام مسئولان برگزاری یک ربع دیرتر و از ساعت ۱۸:۱۵ برگزار خواهد شد.

این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی بسیار مهم است و نقش مهم در سرنوشت نساجی که گزینه سقوط است خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا