Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت؛ این روزها که مردم زلزله‌زده سی‌سخت به دلیل از دست دادن خانه‌ها و سرمای سخت زمستان روزهای سختی را سپری می‌کنند از همه اقشار مثل هنرمندان گرفته تا ورزشکاران و نمایندگان مجلس و ائمه جمعه با حضور در شهر سی‌سخت از این مردم رنج‌دیده دلجویی می‌کنند.

حضور شهربانو منصوریان قهرمان ووشو جهان در میان زلزله زدگان شهر سی‌سخت هم نشان از همت بالای ورزشکاران و قهرمانان در چنین مواقعی داشته و حس نوع دوستی را به یاد می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهربانو منصوریان قهرمان ووشو جهان در اقدامی نوع دوستانه و خداپسندانه همانند زلزله سرپل ذهاب، بندرعباس، سقوط هواپیمای یاسوج و سیل اهواز این بار به کمک مردم زلزله‌زده شهر سی‌سخت آمده تا هم از نزدیک عمق فاجعه زلزله را مشاهده و هم اقلام بهداشتی اولیه مورد نیاز را میان خانواده‌های آسیب دیده توزیع کند.

شهربانو در شهر سی سخت با استقبال نادیا صداقت مدیرکل امور بانوان استانداری و خسروی معاون مدیرکل امور بانوان روبرو شد و به اتفاق در میان خانواده‌های زلزله زده حضور پیدا کرده وبا آنها هم دردی کردند.

شهربانو منصوریان قهرمان ووشو جهان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: از زلزله دردناک شب ۲۹بهمن ماه که باعث خسارات شدید به مردم مظلوم شهر سی‌سخت شد خیلی ناراحت شدم و بر خود لازم دانستم که به نمایندگی از جامعه ورزشکارن به میان مردم بحران زده و آسیب دیده شهر سی سخت آمده و از نزدیک عمق فاجعه را ببینم.

وی گفت: آمدم تا وضعیت را بررسی کنم و برای دوستان و تمامی کسانی که دوست دارند در این شرایط حساس به نوعی کمک هایی به این مردم زلزله زده داشته باشند اوضاع را انعکاس دهم تا بتوانند با کمک‌های خود بتوانند گوشه ای از خسارات این مردم را جبران کنند.



قهرمان ووشو جهان اظهار داشت: مردم زلزله زده شهر سی سخت در زمان سقوط هواپیمای تهران- یاسوج خود را نشان دادند و برای تمامی خانواده های داغدار سقوط هواپیما و مسئولان سنگ تمام گذاشتند و تا آخرین روز بحران در میدان بودندبنابراین امروز نوبت ماست که در خدمت مردم شهر سی سخت باشیم و قول می دهم تا آخرین لحظه در کنار مردم سی‌سخت خواهم ماند.





 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک بشر دوستانه جامعه ورزشی وشو شهر زلزله زده سی سخت عمق فاجعه زلزله قهرمان ووشو جهان مردم زلزله زده شهر سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۱:۵۲ روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه سقوط فردی در ارتفاعات کوهستانی شهرستان روانسر روستای شبانکاره محدوده غار کاوات اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه شاهو به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از دسترسی به فرد حادثه دیده و انجام اقدامات اولیه مصدوم به مکان امن منتقل شد.

وی ادامه داد: مصدوم پس از انتقال توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به نزدیکترین مرکز درمانی اعزام شد.

کد خبر 6088845

دیگر خبرها

  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو-چین / ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • این هواپیما هنگام برخاستن از فرودگاه یک چرخ خود را از دست داد | ویدئو