Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب بهتاج روز یکشنبه در جلسه مدیران ورزش و هیات‌های فوتبال و قایقرانی آذربایجان‌شرقی که در مراغه برگزار شد، افزود: با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای در بخش ورزش، هیات‌های ورزشی باید برای تامین هزینه‌های ورزشی از سرمایه بخش خصوصی و حمایت آنان استفاده کنند.

وی ادامه داد: به ویژه در ورزش‌هایی چون فوتبال که تیمداری به بودجه بالایی نیازمند بوده و حجم آن هم نسبت به گذشته بیشتر شده است، جلب حمایت بخش خصوصی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش و عزم هیات‌های ورزشی شهرستان‌ها، بسترساز توسعه ورزش قهرمانی به ویژه رشته‌های افتخارآفرین و مدال‌آور و حضور تیم‌های ورزشی در مسابقات ملی و بین‌المللی است.

وی همچنین به نقش هیات‌های ورزشی در توسعه ورزش همگانی نیز اشاره و اضافه کرد: همگرایی در هیات‌های ورزشی برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در استان الزامی است.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: حمایت از تیم‌های ورزشی و ورزشکاران مدال‌آور باید مورد توجه متولیان ورزش استان و کشور قرار گیرد.

سیدعلی موسوی افزود: با توجه به محدودیت‌های کرونایی و کمبود بودجه‌های ورزشی، حمایت از این هیات‌های ورزشی حاضر در مسابقات کشوری از جمله تیم فوتبال «اوحدی» مراغه می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت بیشتر و افتخارآفرینی‌های آتی باشد.

وی اضافه کرد: ورزش مراغه با برخورداری از ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی و پیشینه تاریخی و فرهنگی، چشم انتظار حمایت‌های متولیان و همچنین بخش خصوصی است.

رئیس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه گفت: با وجود محدودیت‌های کرونایی طی یک سال گذشته، کلاس‌های داوری و فعالیت‌های ورزشی در این رشته ورزشی در روزهای اخیر روندی مستمر یافته است.

«جواد ششگلانی» با تاکید بر لزوم نظارت بر فعالیت‌های ورزشی، افزود: فعالیت مدارس فوتبال در شهرستان‌ها اگر با دریافت معرفی‌نامه از هیات ورزشی همراه نباشد، غیرقانونی است.

وی اضافه کرد: هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی هم‌اکنون آماده اعزام تیم‌های استعدادیابی به مناطق چهارگانه این استان است.‌

به گزارش ایرنا در این همایش مدیران ورزش و هیات‌های فوتبال و قایقرانی ۱۴ شهرستان آذربایجان‌شرقی حضور داشتند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی وزارت ورزش و جوانان مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی وزارت ورزش و جوانان مراغه آذربایجان شرقی وزارت ورزش و جوانان مراغه اخبار کنکور آذربایجان شرقی هیات های ورزشی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • دولت تامین نیاز قهرمانان ملی را از اولویت‌ها می‌داند
  • شهر قدس می‌تواند قطب مدال‌آوری ژیمناستیک کشور شود
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی در دور دوم انتخابات از چه کسانی حمایت می‌کنند؟
  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است