Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،غلامرضا قنبری مدیر جهاد کشاورزی بهشهر گفت: یک هزار و ۲۶۵ تن کیوی، سیب زمینی، پرتقال و ۷۷۵ اصله گل و درخچه زینتی در بهمن ماه امسال پس از بررسی و صدور گواهی بهداشتی از امیرآباد بهشهر صادر شد.

او افزود: ۱۶۶ هزار و ۳۴۱ تن غلات شامل ۱۱۳ هزار و ۴۱۳ تن جو، ۲ هزار و ۲۶۱ تن سویا و ۴۳ هزار و ۵۹ تن ذرت دامی و همچنین ۷ هزار و ۶۰۸ تن گندم خوراکی وارداتی از کشور روسیه و قزاقستان در بندر امیرآباد بهشهر ترخیص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بندر امیرآباد نام بندرگاهی در شمال شهرستان بهشهر در مازندران بوده که بزرگترین بندر شمال کشور است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی بهشهر صادرات کالا بندر امیرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از افزایش ۶۸ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر یخچالی از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون در بنادر شرق استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حمیدرضا محمدحسینی تختی با اشاره به افزایش 68 درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی بنادر شرق استان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 3 هزار و 604 TEU کانتینر یخچالی در این بنادر تخلیه و بارگیری شده است.

 وی مقصر این کانتینرها را کشورهای حوزه خلیج فارس اعلام کرد که عمدتا شامل میوه و تره بار، حبوبات و کالاهای با شرایط نگه‌داری ویژه است.

مدیر بنادر شرق هرمزگان با اعلام افزایش چهار درصدی تردد شناورها در بنادر شرق خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی هشت هزار و 660 فروند انواع شناور در این بنادر تردد کردند.

 محمدحسینی‌تختی گفت: بندر جاسک به عنوان منطقه‌ای راهبردی در توسعه اقتصادی دریاپایه نیز در این مدت با صادرات 6 هزار و 29 تن از انواع کالای غیرنفتی افزایش 32 درصدی را رقم زده است.

بنادر شرق هرمزگان شامل بندر شهید باهنر، شهید حقانی، بندر هرمز، بندر تیاب، بندر سیریک و بندر جاسک جزو بنادر چند منظوره محسوب می‌شوند که در زمینه فعالیت‌های تجاری و مسافرت‌های داخلی و بین‌المللی جایگاه ویژه‌ای دارند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • ارزآوری ۶.۲ میلیارد دلاری بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • صادرات محصولات کشاورزی ایران از مرز ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت