Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل فرهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: آیین میلاد نور با هدف تبیین اندیشه و سبک زندگی حضرت علی (ع) شهر شیراز برگزار می‌شود.

سید مجتبی علوی یکش افزود: دهم رجب که مصادف است با میلاد حضرت جواد الائمه (ع) تا سیزدهم رجب که میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) است، فرصتی مناسب برای طرح اندیشه‌های ناب علوی و تبلیغ و ترویج فضائل امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به همین مناسبت مجموعه برنامه‌هایی برای گرامیداشت این ایام پیش‌بینی شده است تا با طرح سیره امیرالمومنین (ع) باعنوان الگوی نیکوی ارزش‌های الهی و انسانی و همچنین ترویج آموزه‌های علوی و فضائل جوادالائمه (ع) به توسعه و تعمیق این ارزش‌ها اهتمام شود.

علوی با اشاره به اینکه اصل و پایه برنامه‌های این ایام مردم‌نهاد است، گفت: این برنامه‌ها شامل برگزاری نشست‌های علمی و پاسخگویی به شبهات پیرامون حضرت امیرالمومنین (ع) توسط روحانیون، ائمه جمعه شهرستان‌ها، ائمه جماعات مساجد و دانشگاهیان به‌صورت مجازی و در شبکه‌های اجتماعی خواهد بود.

مدیر کل فرهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس اظهار کرد: در صورتی که شرایط بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا اجازه دهد می‌توان این برنامه‌ها را به‌صورت محدود و حضوری هم برگزار کرد.

علوی برگزاری جشنواره مجازی شعر علوی، کارگاه‌های آموزشی عمومی و تخصصی باعنوان آشنایی با سبک زندگی علوی در دانشگاه‌ها، فرهنگ‌سراها، دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی و فرهنگی به‌صورت مجازی، طراحی، تهیه، تولید و توزیع محصولات فرهنگی ویژه ایام ولادت، اجرای مرحله سوم طرح سراسری احسان علوی، استمرار و کمک‌های مومنانه ذیل رزمایش مواسات و همدلی، دعوت و فراخوان عمومی مردم به قرائت زیارت امین‌الله و انتخاب پدر نمونه توسط دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی و فرهنگی را از دیگر برنامه میلاد نور برشمرد.

او با اشار ه به شرایط اقتصادی کنونی جامعه، ابراز داشت: ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی و تمسک مردم به این شیوه، نقش بسیار مهمی در کاهش تنش‌ها و مشکلات اقتصادی در خانواده و جامعه خواهد داشت.

دهم رجب میلاد امام جواد (ع) مصادف است با چهارم اسفندماه و سیزدهم رجب میلاد امام علی (ع) و روز پدر مصادف است با هفتم اسفندماه ۱۳۹۹.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میلاد امام علی استانداری فارس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود

ایسنا/قم گردهمایی بزرگ دختران دانشجو به‌مناسبت روز میلاد حضرت معصومه(س) در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

گردهمایی بزرگ «دختران دانشجو» در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) که به‌نام روز دختر نامگذاری شده در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود؛ حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی می‌کند و سیدحمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • سخت‌ترین دوران‌ زندگى حضرت امیرالمومنین (ع) + فیلم
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک