Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از انفجار مواد محترقه در خیابان شوش تهران و مصدومیت یک نوجوان ۱۳ ساله به علت این حادثه خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره انفجار مواد محترقه در خیابان شوش تهران اظهار داشت: وقوع حادثه انفجار در خیابان توکلی، خیابان شوش از طریق سامانه ۱۲۵ به نیرو‌های آتش نشانی اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نیرو‌های آتش‌نشانی بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و مشخص شد که انفجار مواد محترقه سبب بروز حادثه شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این حادثه یک پسر بچه ۱۳ ساله به دلیل انفجار نارنجک‌های دست ساز دچار مصدومیت شدید شده بود که توسط نیرو‌های آتش‌نشانی تحویل نیرو‌های اورژانس شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شوش آتش نشانی شهرداری تهران آتش نشانی انفجار مواد محترقه خیابان شوش آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس صبح امروز برخی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه شتافتند.

وی ادامه داد: این حادثه در طبقه همکف یک ساختمان ۲ طبقه به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع رخ داد که آسیب جانی نداشت و خسارات فراوانی به بار آورد.

سمیعی افزود: برای امداد رسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودرو امدادی از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که ضمن مهار آتش سوزی از سرایت آتش به واحدهای اطراف جلوگیری شد.

وی گفت : کارشناسان آتش نشانی در حال علت یابی حادثه و برآورد میزان خسارت وارده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان