Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی «عمان»، «کنت مک کنزی» رئیس سازمان تروریستی «سنتکام» ایالات متحده آمریکا با «بحری عبدالله بن خمیس الرئیسی» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح عمان دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در جریان دیدار مذکور در خصوص آخرین تحولات منطقه به ویژه رویدادهای نظامی و امنیتی بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرف های آمریکایی و عمانی همچنین درباره تقویت روابط دوجانبه در عرصه امنیتی رایزنی کردند.

فرمانده سازمان تروریستی سنتکام پس از دیدارش با رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح عمان تأکید کرد: مسقط در حقیقت شریک استراتژیک مهمی برای ایالات متحده آمریکا محسوب می شود. ما خواهان تقویت روابط خود با عمان در زمینه های مختلف هستیم.

کد خبر 5153128 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عمان ایالات متحده امریکا عراق ایالات متحده امریکا ایران روسیه فلسطین برجام ناتو رژیم صهیونیستی سوریه جو بایدن افغانستان عربستان سعودی لبنان میانمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولو،رهبران عمان و امارات متحده عربی با انتشار بیانیه‌ای، خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل و کاهش تنش در منطقه شدند.

این بیانیه پس از دیدار هیثم بن طارق، سلطان عمان از ابوظبی و دیدار وی با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی منتشر شده و روابط دو جانبه، تحولات جهانی و منطقه‌ای محور دیدار بن طارق و آل نهیان عنوان شده است.

در این بیانیه همچنین با تاکید بر اهمیت افزایش همگرایی منطقه‌ای میان کشور‌های همسایه به منظور تقویت اعتماد و ثبات و همچنین اشاره به افزایش تنش‌ها میان تهران و تل‌آویو، تصریح شده است: بن طارق و آل نهیان خواستار خویشتن‌داری طرف‌های درگیر به منظور دور نگه داشتن منطقه و شهروندان از خطرات ناشی از افزایش تنش هستند.


دیگر خبرها

  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد