Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: برای احداث پست برق ۶۳ به ۲۰ در شهرک صنعتی شماره ۲ شهرکرد به ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

او افزود: در سفر اخیر معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به چهارمحال و بختیاری توافق شد که ۵۰ درصد این هزینه از سوی شرکت برق منطقه‌ای و ۵۰ درصد از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

واگذاری ۱۶۰ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری

فلاح اضافه کرد: فاز نخست شهرک صنعتی شماره ۲ شهرکرد به وسعت ۱۲۰ هکتار در حال آماده‌سازی است که ۱۰۰ هکتار آن برای استقرار حداقل ۳۰۰ واحد صنعتی اختصاص می‌یابد.

او ادامه داد: تاکنون عملیات اجرایی شامل خاک‌برداری، جدول‌گذاری و معبر‌های این شهرک صنعتی انجام شده و ورودی این طرح در حال تکمیل است.

فلاح گفت: شهرک صنعتی شماره۱ شهرکرد با چهار فاز ۵۲۰ هکتار وسعت دارد و تاکنون ۷۶۰ قرارداد در آن بسته، ۳۶۰ طرح بهره‌برداری شده و بقیه در حال ساخت و ساز است.

او افزود: براساس قانون ۵۴ احکام برنامه ششم توسعه و ماده ۸۱ الحاق مقررات مالی دولت، دستگاه‌های خدمات‌رسان موظفند زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری را تا ورودی شهرک‌های صنعتی تامین کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی شرکت برق واحد صنعتی شهرک های صنعتی شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد

کریمی مدیرعامل آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی به ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی از ۱۰ سال قبل شروع شد که بخش از آن اجرا و بخش دیگر آن در سه سال اخیر انجام شد.

بیشتر بخوانید

آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان

وی افزود: هم اکنون این ایستگاه پمپاژ به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان فلارد آبرسانی می‌کند.

وی گفت: در قرارداد با بخش خصوصی آین آمادگی وجود دارد تا طرح آبرسانی به ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان اجرا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم