Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، آیت‌الله احمد جنتی در هشتمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ضمن خوش‌آمدگویی به افراد، اظهار‌کرد: امروز جای آیت‌الله مصباح، آیت‌الله امینی و آیت‌الله یزدی بسیار خالی است. این ایام، ایام بسیار مبارکی است و تبریک می‌گویم.

وی قطعه‌ای از وصیت‌نامه شهید سلیمانی را قرائت کرد و افزود: یاد برادر عزیز و شهید ما سردار سلیمانی را گرامی می‌داریم، خدا ترامپ و آمریکایی‌ها را لعنت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجلس خبرگان رهبری به مشکلات اداره کشور و مشکلات اقتصادی و سیاسی اشاره کرد و گفت: بسیاری از مردم نمی‌‌توانند کسب و کار را ادامه دهند که باید جاره‌ای برای آن اندیشید.

وی ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط مردم بسیار با شکوه برگزار شد. در برخی از شهرها ۱۵ کیلومتر راهپیمایی کرده بودند. همچنین بسیاری از افراد به مردم بی‌بضاعت کمک‌های مومنانه کردند. ما مردم خوبی داریم و باید قدردان آنها باشیم.

وی به اصل ۱۱۵ قانون ‌اساسی اشاره کرد و گفت: درباره شرایط نمایندگان مجلس، در قانون اساسی چیزی ذکر نشده اما در خصوص رییس جمهور شرایط زیادی در نظر گرفته شده است و بر با تقوا بودن و مدیر و مدبر رییس جمهور تأکید شده است و شورای نگهبان نیز با تقوا بودن را مدنظر قرار می‌دهد. کسانی که به تأیید شورای نگهبان می‌رسند، باید تقوا پیشه کنند.

جنتی تأکید کرد: توصیه می‌کنم که راه شهدا و راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم.‌من غصه می‌خورم که ما چقدر از راه شهید سلیمانی عقب هستیم؛ او کجا و ما کجا! ما هنوز اول راهیم و امیدوارم که بتوانیم راه شهدا و شهدای کربلا را ادامه دهیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سی سخت زلزله تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه جنتی مجلس خبرگان اجلاسیه سی سخت زلزله تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید معلم «حجت الله یوسفیه» صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش مشرق، معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» از ورامین با عضویت بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و سال ۱۳۶۴ در عملیات «والفجر ۹»، در منطقه «چوارته» به شهادت رسید.

عکس/ مراسم تشییع پیکر معلم

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام