Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@22:26:07 GMT

سال آینده، سال اوج بیمه رازی با ۵ چرخش استراتژیک

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۲۸۸۱

سال آینده، سال اوج بیمه رازی با ۵ چرخش استراتژیک

اولین گردهمایی مدیران ستادی و استان های بیمه رازی روز شنبه ۲ اسفندماه ۹۹ در سالن همایش های ستاد مرکزی با حضور جباری مدیرعامل بیمه رازی و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

 

به گزارش گروه  بانک و بیمه پول نیوز، گردهمایی بیمه رازی با بررسی عملکرد ستاد و شعبه‌های شرکت در سراسر کشور و معرفی برنامه های استراتژیک برگزار می‌شود که اولین جلسه این نشست روز شنبه ۲اسفند ماه با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، اعضای انجمن صنفی نمایندگان، معاونین و مدیران ستادی و استان ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نشست با سخنرانی آقای یزدخواستی، رییس هیئت مدیره بیمه رازی در خصوص اهداف و برنامه های سال آینده شرکت آغاز شد و در ادامه آقای آشتیانی عضو هیئت مدیره ضمن خوشامدگویی به آقای جباری در مورد برنامه ها و اهداف مدنظر هئیت مدیره در جمع مدیران ستادی و استان ها سخنان خود را بیان کردند، همچنین ایشان سال ۱۴۰۰ را برای بیمه رازی سالی سرشار از پویایی و رسیدن به اهداف اعلام نمودند.

در این نشست جباری مدیرعامل بیمه رازی به سخنرانی پرداخته و مهم ترین بخش از صحبت های ایشان به چرخش های استراتژیک بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ مربوط می شد وی با بیان این رویکرد که بیمه رازی در روزهای آتی و سال آینده، ۵ چرخش استراتژیک را پیش رو دارند. گفتند: چرخش استراتژیک زمانی اتفاق می افتد که سازمان به مرحله ای می رسد که نیاز به دگرگون کردن همه چیز را احساس می کند. این احساس در ما شکل گرفته و باید در انجام آن بکوشیم. ایشان تاکید نمودند برنامه تحول استراتژیک بیمه رازی که براساس اهداف و استراتژی های بنده و اعضای محترم هیئت مدیره بیمه رازی در چارچوب ۵چرخش استراتژیک، ۱۵ هدف کلان و ۲۰ راهبرد با اهداف بنیادین: الف) ارتقاء جایگاه و اعتبار بیمه رازی در صنعت بیمه، ب)افزایش اثربخشی و کارآمدی شرکت به عنوان بیمه گر حرفه ای برای بیمه گزاران، آحاد مردم و سهامداران شرکت دنبال خواهد شد.

سپس ایشان برنامه‌‌ ریزی و تدوین اهداف برای سال ۱۴۰۰ را ضروری و حائز اهمیت بسیار دانست و تمرکز و توجه ویژه بر چرخش های استراتژیک به همراه اهداف و رویکردهای شرکت را از برنامه های اصلی بیان نمود، ایشان تأکید بر چرخش استراتژیک در ساختار و فرایندها از ستاد محوری به شعبه و نماینده محوری، چرخش استراتژیک از بیمه گری متعارف و سنتی به بیمه گری دیجیتال در کل زنجیره ارزش با تمرکز بر شبکه فروش، همچنین با چرخش از بازاریابی محافظه کارانه به بازاریابی تهاجمی با رویکرد توسعه کمی و کیفی پرتفوی شرکت و مشتری مداری و افزایش میزان وفاداری و وابستگی مشتریان به بیمه رازی و تمایز در کیفیت خدمات و کاهش هزینه ها را از برنامه های سال جدید عنوان نمود ایشان سال ۱۴۰۰ را سالی مهم برای خانواده بیمه رازی دانست و تاکید کردند چرخش به طرف توانمندسازی شعب و نمایندگی ها نیاز امروز ما است و باید خود را آماده این کار بزرگ کنیم.

در ادامه آقای حاج میرزا به نمایندگی از طرف انجمن صنفی نمایندگان و شبکه فروش بیمه رازی به ارائه نظرات و بیان مسائل و پیشنهادات خود پرداختند و چند تن از معاونان، مدیران استان ها و مدیران ستادی نقطه نظرات خود را در جهت رسیدن بهتر به اهداف شرکت بیان کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه رازی پول نیوز شبکه فروش صنعت بیمه بازاریابی چرخش استراتژیک مدیران ستادی بیمه رازی هیئت مدیره برنامه ها سال ۱۴۰۰ استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳

برای خرید بیمه در سال جدید، مقایسه‌ای میان پوشش‌های شرکت‌های مختلف صورت بدهید و بعد اقدام به خرید کنید. در این مسیر، ما هم در کنارتان هستیم و در ادامه این مطلب، توصیه‌های لازم برای انتخاب گزینه‌ای با مناسب‌ترین پوشش‌های بیمه شخص ثالث را ارائه می‌کنیم.

بهترین طرح‌های بیمه شخص ثالث برای ماشین چیست؟

برای انتخاب بهترین پوشش‌های بیمه شخص ثالث باید به چند ویژگی و شاخصه در شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه دقت کنید. چه شاخصه‌هایی؟ این موارد شامل این‌ها هستند:

توانگری مالی شرکت؛ مراکز پرداخت خسارت؛ پرداخت خسارت سیار؛ مبلغ حق بیمه و فرانشیز؛ تخفیفات ارائه‌شده از سوی بیمه‌گر.

در خرید بیمه به توانگری مالی شرکت دقت کنید و ببینید که سطح توانایی مالی بیمه‌گر چقدر است. شرکت‌ها به دسته‌بندی‌هایی تقسیم می‌شوند. شرکت‌هایی که سطح توانایی مالی بالایی دارند، دارای سطح توانگری یک یا دو هستند. با خرید بیمه از شرکت‌هایی که سطح توانگری بالا دارند، خیالتان راحت خواهد بود که بیمه‌گر از عهده تعهداتش برمی‌آید.

هرچقدر که مراکز پرداخت خسارت شرکت پرشمارتر باشد هم استفاده از خدمات و امکانات آن راحت‌تر خواهد بود. بنابراین، حواستان باشد که شرکتی را با بیشترین تعداد شعب در نظر بگیرید و بیمه را از آن تهیه کنید.

بیمه‌گرانی که پرداخت خسارت سیار دارند هم گزینه‌های بهتری برای خرید هستند. این‌ها در محل حادثه حاضر می‌شوند و خسارت را می‌پردازند. مبلغ حق بیمه و فرانشیز یا درصدی که از بیمه‌گذاران بابت خسارت دریافت می‌شود هم از نکات مهم در زمان انتخاب شرکت بیمه هستند. نگاهی به تخفیفات و شرایط فروش ویژه هم داشته باشید تا خریدتان دل‌چسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه شود.

پوشش‌های بیمه شخص ثالث شرکت‌های مختلف چگونه است؟

شرکت‌های فراوانی در حال ارائه خدمات بیمه شخص ثالث هستند. با نگاهی به هریک باید ببینید که کدام‌یک گزینه‌های معقول‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری را به شما پیشنهاد می‌کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای شناسایی پوشش‌های مختلف، مراجعه به سامانه‌ای است که امکان ارزیابی و مقایسه تمام گزینه‌ها به‌طور یک‌جا را برایتان فراهم می‌کند. در ادامه درباره چنین بستری برایتان بیشتر می‌گوییم. ازکی پلتفرمی است که به شما فرصت خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث را می‌دهد. با مراجعه به آن، استعلام‌گیری قیمت و شرایط بیمه‌گران گوناگون میسر می‌شود. مروری بر پوشش‌های هریک و انتخاب از میان آن‌ها با ازکی، فرایند بسیار ساده‌ی است.

بهترین شرکت‌ها را می‌شناسید؟

تقاضای بالا برای تهیه بیمه شخص ثالث، شرکت‌های پرشماری را وارد گود رقابت کرده است. ازمیان نام‌های متنوعی که به گوش می‌خورند، برخی خوش‌سابقه‌تر هستند و اعتماد به آن‌ها کار ساده‌تری خواهد بود. شرکت بیمه ایران از جمله مواردی است که با سابقه‌ای بسیار طولانی از عهده ایجاد رضایت در مشتریان خود به‌خوبی برآمده است. این شرکت سطح توانگری مالی مطلوبی دارد و با شعب فراوانش در نقاط مختلف شهرهای گوناگون، خدماتی کامل با تخفیفات و تعرفه‌های مناسب ارائه می‌کند.

درمیان شرکت‌های رنگارنگ، شرکت بیمه آسیا هم نام معتبری است که به پشتوانه تجربه و سابقه خوب خود از جایگاه خاص و ویژه‌ای درمیان مشتریان مختلف برخوردار است. برای تهیه بیمه شخص ثالث می‌توانید روی این نام‌ها حساب کنید و خیالتان بابت دریافت تعهداتشان راحت باشد.

پوشش‌های جدید شخص ثالث؛ خرید با تخفیف شخص ثالث از ازکی

برای انتخاب پوشش‌های جدید شخص ثالث و خرید بیمه می‌توانید از سامانه ازکی کمک بگیرید. این سامانه اینترنتی فضایی برای استعلام‌گرفتن شرایط و قیمت شرکت‌های بیمه مختلف است. با ورود به ازکی و واردکردن مشخصات وسیله نقلیه‌تان می‌توانید به لیستی کامل از شرکت‌ها دسترسی پیدا کنید. نگاهی به شرایط و هزینه پوشش‌های بیمه شخص ثالث هریک بیاندازید و ببینید که کدام برایتان مناسب‌تر است.

در آخر

خرید از ازکی فرصت نابی است که امتیازات فراوانی را به شما تقدیم می‌کند. برای مثال، امکان دریافت کدهای تخفیفی از این سامانه وجود دارد که هزینه خرید را کمتر می‌کنند. نبود محدودیت مکانی و زمانی برای مراجعه به این پلتفرم و خرید هم از نقاط مثبتی است که تجربه‌ای شیرین را برایتان رقم می‌زند. خرید بیمه با تخفیف و با آگاهی از شرایط گزینه‌های گوناگون، جذاب و البته اقتصادی‌تر خواهد بود.

کد خبر 848598

دیگر خبرها

  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • توسعه مناسبات تبریز با شهرهای استراتژیک مسیر جاده ابریشم
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر