Web Analytics Made Easy - Statcounter

او  گفت: زنی که سوار ماشینم شد، به من گفت باری دارد و از من کمک خواست تا آن را در صندوق عقب بگذارم. من هم این کار را کردم و به سمت خارج از شهر تهران حرکت کردیم. او در یکی از مناطق حاشیه‌ای گفت پیاده می‌شود. وقتی داشت وسایلش را که در یک پتو بود، از صندوق برمی‌داشت، قسمتی از پتو کنار رفت و من دست یک انسان را دیدم که خون‌آلود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترسیدم همان موقع واکنش نشان دهم و تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس اطلاع دهم.

بعد از گفته‌های این مرد مأموران به محلی که او گفته بودند، رفتند و زن جوان را درحالی‌که قصد داشت جسد را از بین ببرد، دستگیر کردند. این زن که مینا نام دارد، اعتراف کرد جسد متعلق به شوهر سابقش یوسف است و او دست به قتل یوسف زده است.

مینا گفت: من و یوسف 20 سال قبل از هم جدا شده بودیم. او بعد از طلاق دخترم را از من گرفت و ثریا با پدرش زندگی می‌کرد. من هم برای سرزدن به آنها می‌رفتم. هفته‌ای یک‌بار دخترم را می‌دیدم و با هم صحبت می‌کردیم. ثریا بزرگ شده و پدرش همه کارهای خانه را به او سپرده بود. ثریا بابت این مسئله خیلی اذیت می‌شد؛ چون هم درس می‌خواند و هم باید کار می‌کرد. هر بار من می‌رفتم خانه را تمیز و غذا درست می‌کردم، اما چون همیشه در خانه نبودم دخترم مجبور بود بیشتر کار کند. من معمولا سعی می‌کردم زمانی به دیدار دخترم بروم که پدرش در خانه نباشد، اما گاهی با هم روبه‌رو می‌شدیم. 

متهم گفت: این اواخر دخترم می‌گفت خیلی خسته شده و دیگر نمی‌تواند کارهای خانه را انجام دهد. من گفتم بیشتر به دیدنش می‌روم و حتی قبول کردم یک هفته آنجا بمانم تا دخترم به درس‌هایش برسد. یکی، دو روز از این ماجرا گذشته بود و همه‌چیز آرام بود و من همه کارهای خانه را می‌کردم و زندگی روی نظم بود تا اینکه روز حادثه دخترم برای رفتن به مدرسه از خانه خارج شد. شوهر سابقم دوباره جروبحثش را با من شروع کرد. او همیشه با من جروبحث داشت. اول به من پیشنهاد داد دوباره با او ازدواج کنم؛ اما وقتی که دید قبول نمی‌کنم، فحش داد. من می‌خواستم از خانه بیرون بیایم که گذشته را پیش کشید و داد و فریاد کرد. وقتی یاد روزهایی افتادم که از دست شوهرم کتک می‌خوردم، حالم خراب شد و دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم. وقتی حمله کرد من را بزند، من هم او را زدم. شوهرم معتاد بود و نتوانست دوام بیاورد و مرد. با اینکه پشیمان شده بودم، اما دیگر کاری از دستم برنمی‌آمد. تصمیم گرفتم جسد را از خانه خارج کنم. با قندشکن جسد را تکه کردم و داخل کیسه قرار دادم و در یک پتو پیچیدم تا آن را خارج کنم؛ اما راننده تاکسی متوجه شد.

زن جوان بعد از این اعترافات با شکایت دخترش روبه‌رو شد و این دختر برای مادرش درخواست قصاص کرد. او گفت: پدرم اعتیاد داشت، اما من خیلی دوستش داشتم. او بسیار پدر مهربانی بود. من را به‌تنهایی بزرگ کرد و به خاطر من از خودش گذشت. من حاضر نیستم از قاتل او گذشت کنم. مادرم من را رها کرد؛ اما پدرم من را به‌تنهایی بزرگ کرد.

وقتی برای تکمیل پرونده مینا به پزشکی قانونی منتقل شد، متخصصان اعلام کردند این زن دچار جنون شده و مسئول اعمال خودش نیست.

این گزارش روند رسیدگی به پرونده را تغییر داد و این‌بار دختر مقتول به گزارش پزشکی قانونی اعتراض کرد. کمیسیون پزشکی تشکیل شد و اعضای کمیسیون پنج‌نفره اعلام کردند زن هرچند دچار مشکلات روانی است، اما مسئول اعمال خودش است.

این‌بار وکیل متهم به نظریه پزشکی قانونی اعتراض کرد و کمیسیون 9‌نفره از پزشکان تشکیل شد که باز هم نظریه صادرشده اعلام کرد مینا مسئول اعمال خویش است و بیماری روانی‌اش رافع مسئولیت کیفری نیست. با ارسال پرونده به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران متهم پای میز محاکمه رفت. 

او جزئیات را تشریح کرد و گفت:  در زمان حادثه آن‌قدر حال روحی‌ام خراب بود که حتی به خاطر ندارم چند ضربه به او زدم. من نمی‌خواهم قتل را انکار کنم و از ابتدا هم به همه‌چیز اعتراف کردم، اما واقعا حالم بد بود و پزشکان هم تشخیص دادند که حال روحی بدی داشتم.

بعد از گفته‌های متهم هیئت قضات وارد شور شدند و متهم را براساس اقرارهایش و همچنین سایر مدارک موجود در پرونده به قصاص محکوم کردند.

منبع: روزنامه شرق

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران

سیدحسین علوی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جوان اهل شهرستان گرمی مغان که در تهران با یک افغانی درگیر و مرتکب قتل شده بود پس از سه سال با پیگیری های ستاد صبر استان و تلاش های شبانه روزی و چند ماهه هنرمندان و فعالان فضای مجازی استان اردبیل از قصاص نجات پیدا کرده و به آغوش خانواده و دیار خود بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته خانواده ای از شهرستان گرمی مغان به ستاد صبر استان مراجعه کرده و درخواست کمک برای نجات فرزند جوان خویش را کردند و ابراز داشتند که در یک نزاع و درگیری ناموسی در تهران پسرشان مرتکب قتل شده و یک مرد افغانی را ناخودآگاه به قتل رسانده است و حکم قصاص قطعی شده و می خواهند این حکم را اجرایی کنند.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف اردبیل ادامه داد: بعد از درخواست این خانواده و ورود صلح یاران ستاد صبر استان و تلاش های آنان خانواده مقتول از قصاص منصرف شده و خواستار پرداخت دیه شدند.

علوی بیان کرد: بنا به علت عدم توانایی مالی خانواده قاتل در پرداخت دیه با هماهنگی ستاد صبر استان هنرمندان و فعالان مجازی استان اردبیل برای جمع آوری مبلغ خواسته شده در فضای مجازی فراخوان زده و بعد از چند ماه تلاش مبلغ رضایت را جمع آوری کرده و رضایت قطعی از خانواده مقتول اخذ شد و این جوان نادم به آغوش خانواده و شهر خود بازگشت.

رییس مرکز حل اختلاف استان در پایان گفت: هیأت بخشایش، صلح یاران و خیرین نیک اندیش ستاد صبر استان در سال گذشته توانستند با تلاش های جهادی و مستمر خود ۹ پرونده قتل را با صلح و سازش مختومه کرده و از قصاص ۹ انسان نادم و گرفتار جلوگیری کنند.

کد خبر 6094969

دیگر خبرها

  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار | این زن خودش خواست صمیمی شویم
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش (فیلم)
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...