Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:37:11 GMT

ماشین‌آلات راهداری فریدونشهر نیازمند نوسازی است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۳۰۳۵

ماشین‌آلات راهداری فریدونشهر نیازمند نوسازی است

ابراهیم اصلانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به فعالیت بیش از ۶ ماه نیروهای راهداری این شهرستان سردسیر و کوهستانی افزود: فرسودگی تجهیزات و ماشین آلات راهداری این شهرستان خدمات رسانی را با مشکل مواجه کرده است.

وی تعداد ماشین آلات سبک و سنگین و نیمه سنگین راهداری فعال در محورهای این شهرستان را ۲۶ دستگاه خودرو اعلام و اضافه کرد : نیروهای راهداری هر سال از ماه آبان تا اواخر فروردین در محورهای ارتباطی منطقه به فعالیت مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کمبودهای نیروی انسانی و تجهیزات راهداری را از دیگر چالشهای این بخش شهرستان برشمرد و گفت: برفروبی محورهای ارتباطی این شهرستان کوهستانی 

با کمبودهای یادشده با مشقت انجام می شود که باید برای رفع آن تدابیر اصولی اندیشید.

معاون فرماندار فریدونشهر ادامه داد : افزایش نیروهای راهداری به سلامت آنان و توان بیشتر برای خدمات رسانی به مردم منطقه کمک می‌کند.

اصلانی یادآور شد: نیروها و ماشین آلات شرکت تعاونی دهیاری های فریدونشهر با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای همکاری دارد اما این شرکت کمک مالی دولتی برخوردار نیست و این موضوع مانع توسعه ناوگان برای خدمات رسانی بیشتر می شود.

وی بیان کرد: شرایط خاص این شهرستان به دلیل موقعیت کوهستانی، محرومیت‌ها، بارش بالای برف و طولانی بودن فصل سرما می طلبد تا به حوزه راهداری این منطقه توجه بیشتر بشود.

به اعتقاد اصلانی دولت تدبیر و امید با وجود محدودیت منابع مالی برای رفع بسیاری از مشکلات شهرستان به ویژه حوزه راه خدمات‌ مطلوبی ارایه کرده است که این راهبرد باید ادامه یابد.

فریدونشهر به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص و در بالاترین سطح از اصفهان، در دامنه‌های شرقی رشته کوه زاگرس با متوسط ارتفاع ۳۲۰۰ متر قرار دارد. این شهرستان  با بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۱۸۰ کیلومتری غرب استان اصفهان قرار دارد.

از مجموع ۴۷۰ کیلومتر راه آسفالته این شهرستان به مسوولان امر نیمی از آن به اصلاح و بهسازی نیاز دارد، ۵۰۰ کیلومتر بی راهه در فریدونشهر وجود دارد که سالانه برای تردد ۲۰ هزار نفر عشایر باید بازگشایی و خدمات‌رسانی شود.

در هفت سال گذشته ۲۲۲ میلیارد ریال در حوزه راهداری با اجرای نهضت آسفالت برای احداث جاده و راهدارخانه، اصلاح و ترمیم جاده‌ها در این شهرستان هزینه شد که به تاکید مسوولان امر همچنان این منطقه به توجه بیشتر نیاز دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای فریدونشهر بارش برف اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای فریدونشهر بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای فریدونشهر بارش برف اصفهان اخبار کنکور خدمات رسانی ماشین آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امین لچینانی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونشهر دراین همایش با اشاره به غربالگری ۱۰۰ درصدی فشارخون و دیابت برای افراد ۱۸ سال و بالاتر در این شهرستان گفت: با اجرای این طرح، در شهر فریدونشهر ۳۶۹ نفر مبتلا به فشار خون بالا و ۱۲۷ نفر نیز مبتلا به دیابت شناسایی شدند.
شهرستان فریدونشهر دارای ۳۵۰ خیر سلامت است.

دیگر خبرها

  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری