Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی فارسانی با اشاره به اجرای ۷۱۲ طرح اشتغال و خودکفایی در استان، گفت: تاکنون ۳ هزار انشعاب رایگان تحویل مددجویان لرستانی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جاسم محمدی فارسانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد توسط صندوق امداد ولایت خبر داد و اظهار داشت: از محل این صندوق ۷۱۲ طرح اشتغال و خودکفایی در استان لرستان اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی در استان اشاره کرد و افزود: ۸۰۰ دستگاه بخاری و آبگرمکن و چندین سری جهیزیه بین زوج های تحت پوشش این نهاد توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان از ساخت منزل برای محرومان خبر داد و عنوان کرد: سه هزار و ۱۱۳ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد احداث و تحویل داده شد.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار انشعاب رایگان به مددجویان تحت حمایت واگذارشده است که از این تعداد ۶۸۵ فقره انشعاب آب، ۷۳۰ فقره انشعاب برق، هزار و ۱۲۵ فقره انشعاب گاز، ۸۵ مورد انشعاب فاضلاب، ۲۹۰ مورد صدور پروانه ساختمانی و ۸۵ مورد عوارض شهرداری بوده است.

محمدی فارسانی با بیان اینکه تمام مددجویانی که دارای شرایط باشند با معرفی به سازمان‌های مربوطه می‌توانند از تمام این معافیت‌ها بهره‌مند ‌شوند، گفت: معافیت از پرداخت هزینه انشعابات و بهره‌مندی از این امتیازات شامل تمام مددجویان شهری و روستایی می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق

دهقان فرماندار بافق گفت: ۱۰۷ پروژه در ادامه تکمیل زنجیره فولاد، در مجتمع فولاد بافق در حال اجرا است. 

او افزود: با اجرای این پروژه‌ها، مجتمع فولاد بافق بی نظیرترین مجموعه فولادی در سطح کشور، خواهد شد. 

دهقان بیان کرد: این مجتمع تاکنون برای بیش از هزار نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است. 

او خاطرنشان کرد: با اجرای این ۱۰۷ پروژه این اشتغالزایی به بیش از شش هزار نفر خواهد رسید. 


عظمتی مدیر بهره برداری کارخانه نورد مجتمع فولاد بافق گفت: ظرفیت این کارخانه ۵۵۰ هزار تن در میلگرد از سایز هشت تا ۴۰ و ۵۰۰ هزار کلاف‌های صنعتی و ساختمانی از سایز ۵/۵ تا سایز ۲۰ به صورت ساده و آج دار است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود